Translate

Τετάρτη, 5 Μαρτίου 2014

Μοναχού Σεραφείμ, Η αιρετική απεικόνιση της «Αγίας Οικογένειας»,Βιβλιοπαρουσίαση!



Μοναχού Σεραφείμ: Η αιρετική απεικόνιση της «Αγίας Οικογένειας», Γιατί είναι ξένη και απόβλητη; Κεντρική Διάθεση: Γραφικές τέχνες «Το Παλίμψηστον», 6. Σπουδή Ορθοδοξίας, Θεσσαλονίκη 2013, σσ.78.

                                                         Βιβλιοπαρουσίαση του Παναγιώτη Νούνη






Ο συγγραφέας του παρουσιαζόμενου βιβλίου είναι ο Μοναχός Σεραφείμ Ζήσης, κατά σάρκαν γυιός του σεβαστού καθηγητού μας πατέρα Θεοδώρου Ζήση! [1]
Ειλικρινά, δεν προλαβαίνουμε πλέον να  διαβάζουμε τα όσα αντιμασονικά [2] και αντιαιρετικά συγγράφει με μία σπάνια επιστημονική απλότητα και λιτότητα(στοιχείο δυσεύρετο σε επιστημονικά εγχειρίδια) και τον παρακαλούμε αδελφικώς να συνεχίσει να μας πληροφορεί με την λαγαρή επιστημονική απλότητά του, για  τα όσα αγνοούμεν στα περί τεκτονισμού, θεοσοφισμού όπως και σε άλλα θέματα Νέα Εποχής (New Age)! [3]

Οι σελίδες του εγχειρίδιου αυτού, διαιρούνται σε  δέκα μέρη.

Στο πρώτος μέρος γίνεται μία σύντομη εισαγωγική αναφορά περί του τίτλου της πραγματείας του, στοχεύοντας  και φανερώνοντας τους πολέμιους της Παρθενίας της Θεοτόκου, Ιουδαίους και Γνωστικούς αλλά και σημερινούς απογόνους του Γνωστικισμού, των Μασόνων και Νεοποχιτών – Θεοσοφιστών.
Δεν θα σας παρουσιάσουμε όλα τα μέρη του πονήματος, αλλά τα όσα κεντρικά και ενδιαφέροντα θεωρούμε εμείς άξια αναφοράς, όσα βασικά μας κέντρισαν το ενδιαφέρον και πιστεύουμε θα κεντρίσει  το ίδιο και τους αναγνώστες μας!
Στην προκειμένη περίπτωση, οδεύοντας προς το Β΄Μέρος, αναλύει ο μ.Σεραφείμ και επεξηγεί βάσει των πηγών ότι α) η απεικόνιση δεν μαρτυρείται στην χριστιανική αρχαιότητα, β) η «αγία οικογένεια» δεν υπήρχε στην Ορθόδοξη Ανατολή, αλλά στην Δύση, γ) η μεταφυσική αγάπη προς την γυναίκα εκφραζόμενη στην δυτική τέχνη, δ) η «αγία οικογένεια» δεκτή και στους Προτεστάντες

και παρουσιάζει αυτό το αγκαθερό πρόβλημα απ’ όλες τις πτυχές του με επιστημονική επάρκεια!
Ωστόσο να αναφέρουμε ενδεικτικά μερικούς άλλους από τους τίτλους του εγχειριδίου, ούτως ώστε να καταλήξουμε με οργανική συνέχεια εκεί που το θέλουμε το πράγμα!
 Την δημιουργική αυτή σύνθεση αποτελούν τα εξής κεφάλαια/μέρη: «Γ. Το μήνυμα της απεικονίσεως», «Δ. Η Χριστολογική σπουδαιότητα της Αειπαρθενίας της Παναγίας», «Ε. Οι ιερές Εικόνες υπόκεινται στην υποχρέωση δογματικής ακρίβειας»
και έχει απόλυτο δίκαιο ο συγγραφέας, διότι το κακό παράγινε με τις φρικαλέες κακοήθειες
των μη παραδοσιακών «αγιογράφων», τονίζοντας ο μοναχός Σεραφείμ ότι: «Κατά την Ζ΄ Οικουμενική Σύνοδο, είναι των Αγίων Πατέρων δικαίωμα να θεολογούν και καθήκον των εικονογράφων να υπηρετούν την θεολογία με την τέχνη τους» και όχι το αντίστροφο(!) προσθέτουμε εμείς!
Είναι δυνατόν Ορθόδοξοι παραδοσιακοί εικονογράφοι να αγιογραφούν εις το όνομα… του Μαμωνά και του κοιλιόπνευστου νού τους, ότι αντίθετα διδάσκει η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία  μας; Μήπως οι αγιογράφοι είναι υπεράνω της Εκκλησίας; Και όμως πολλές φορές από δαιμονοπνευστία αυτό συμβαίνει και αναγκάζεται από φιλοτιμία κάποιος/οι παραδοσιακοί θεολογούντες αδελφοί και πατέρες να συγγράψουν για τα αυτονόητα ολάκερα συγγράμματα με αγαπητική συμπάθεια και διάκριση προς τους απείθαρχους «αγιογράφους»! Άς είναι και έτσι τουλάχιστον, επαναπροσδιορίζουμε τις αλήθειες της πίστεως μας και ξεκαθαρίζει η αλήθεια από το ψέμα και η πλάνη από το απλανές!

Στο ΣΤ΄ μέρος τώρα «Η Μήτηρ και το Παιδίον Αυτής», ο μοναχός Σεραφείμ, μας αναλύει με ακλόνητα Πατερικά και Βιβλικά επιχειρήματα για την μοναδικότητα της σχέσεως της Παρθένου Θεοτόκου και του Υιού Της! 

Ενώ στο Ζ΄ μέρος, με θέμα «ο Μνήστωρ Ιωσήφ», μας ξεκαθαρίζει ο παραδοσιακός μοναχός ότι, κατά την αυθεντία της Ορθοδόξου Εκκλησίας μας, η μνηστεία της Παρθένου με τον δίκαιο Ιωσήφ είχε ως σκοπό να προφυλάξει ακριβώς την παρθενία της μελλοντικής Θεοτόκου!

Δικαίως απορεί ο συγγραφέας: «Δεν αμαρτάνει, λοιπόν, όποιος διατηρεί απεικονίσεις της Θεοτόκου… σε πολλή εγγύτητα ή ακόμη και σε εναγκαλισμό με τον Μνήστορα; ... Πώς να παραμερισθεί η διδασκαλία αυτή χάριν των ξενόφερτων συναισθηματισμών για μια «οικογενειακή» και όχι ασκήτρια Μαρία, την Ηγουμένη των παρθενευόντων και μοναζόντων;»!
Με λίγα και απλά λόγια αγαπητοί μου πατέρες και αδελφοί/ες, η εικονική παράσταση, η απεικόνιση της «αγίας οικογένειας» ουσιαστικά α-να-τρέ-πει την όλη αποστολή του Μνήστορος, ο οποίος δόθηκε ως μάρτυς της Παναγίας μας και προστάτης Της, διότι Αυτή αποτελεί μόνον του Θεού «Νύμφην ανύμφευτον»!!!

Ωστόσο το ζουμί της υπόθεσης όλης θεωρούμε ότι, βρίσκεται στο πρότελευταίο Η΄μέρος του σπουδαίου αυτού τευχιδίου, διότι ο αγαπητός μοναχός Σεραφείμ, τολμά να κάνει ρωμαλέα ανοίγματα και χειρουργικές τομές στην όλη περιρρέουσα ατμόσφαιρα του θέματος που πραγματεύται!

Τι θέλω να πώ;

Πολύ απλά στην προκειμένη περίπτωση του αυτού θέματος η γραφίδα του (η αξίνα) επί την ρίζα του κακού τίθεται , στα αγκαθερά όρη του εωσφορικού μασονισμού και θεοσοφισμού! [4]

Ο τίτλος του Η΄μέρους «Ο μασονικός και θεοσοφικός αποκρυφισμός κατά της Αειπαρθένου Θεοτόκου» δίνει σε όλους μας την πρόγευση του τι θα επακολουθήση στην συνέχεια του έργου! Δεν θέλω να γράψω λεπτομέριες, για να σας ελκύσω το ενδιαφέρον να μεριμνήσετε να αποκτήσετε αυτό το βιβλιαράκι, αφού η τιμή του είναι αρκετά προσιτή και δεν υπερβαίνει τα 3 ευρώ αν δεν απατώμαστε!

Το βασικό που εκφράζει σε αυτό το ιδιαίτερο κεφάλαιο ο πατέρας Σεραφείμ είναι ότι: «Η αισχρή ιδέα της δήθεν σαρκικής συνάφειας της Παρθένου και του Μνήστορος δεν είναι άγνωστη στο χώρο του αποκρυφισμού…, δεν θέλουμε να υπεισέλθουμε σε πολλές λεπτομέριες…, για τον ρόλο του έρωτα στην Μασονία και την Θεοσοφία, παρά μόνον όσο είναι απαραίτητο για να τεκμηριωθεί ο συναγερμός έναντι ενός κινδύνου αντικειμενικώς υπαρκτού».
Αναφέρει στην συνέχεια τα όσα διαστρέβλωναν οι αρχαίοι αιρετικοί Γνωστικοί, Μεσσαλιανοί, Μανιχαίοι κ.α. ενώ, ολοκληρώνει το έργο του με τα γνωστά «υπόγεια ρεύματα» των νέων και σύγχρονων «Γνωστικών» (εξ’ ού και το σύμβολο G), Θεοσοφιστών, Μασόνων, Zeitgeist, παραπέμποντας μας σε λεχθέντα και γραφθέντα περίφημων μασόνων από αυτούσιες μασονικές πηγές! Αναφέρει ο συγγραφέας ενδεικτικά: «Το πιο πρόσφατο δείγμα της δημόσια πολεμικής κατά του προσώπου του Θεανθρώπου και της Θεομήτορος εκ μέρους της μασονικής και θεοσοφιστικής δογματικής (προπαγάνδας, προσθέτει ο γράφων), αποτελούν οι ταινίες Zeitgeist, ιδίως η 1η(Zeitgeist:The Movie,2007)…, αποδείχθηκε ότι είναι προσπάθεια χειραγωγήσεως της κοινής γνώμης κατά των παραδοσιακών αξιών»!

Αναμοχλεύω στην μνήμη μου το τι έγινε πριν μερικά χρόνια στην πρώτη προβολή του Ζeitgaist στο σινεμά στην Θεσσαλονίκη!
Χριστιανοί φίλοι (ο Ανδρέας, ο Σάββας, ο Παναγιώτης, ο κυρ-Γιάννης κ.α.) φοιτητές και όχι μόνον, ανέλαβαν με πρωτοβουλία τους και εκτύπωσαν το αντιαιρετικό ανακοινωθέν [5] της Ι. Μ. Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου για την αποκρυφιστική αυτή ταινία και πήγανε έξω και μέσα στο σινεμά και το διαμοιράζανε προς ενημέρωση των θεατών, οι οποίοι ήσαν εκατοντάδες( μην πώ ξεπέρασαν τους χίλιους) μια και η είσοδος ήτο δωρεάν με δύο παραστάσεις μάλιστα εκείνο το βράδυ!!!

Ελπίζουμε μόνο να υποψιάσθηκαν αρκετοί θεατές, μια και εφόσον οι καλοί πατέρες και αδελφοί της Ι. Μ. Μελισσοχωρίου αναχαίτισαν  και κλόνισαν εξ’ολοκλήρου με ισχυρά επιχειρήματα την ταινία και το νεοεποχίτικο αυτό «υπόγειο ρεύμα»,  ασχέτως, της επιθετικής μανίας και λύσσας που υπέστησαν από τους εν Ελλάδι αντιπροσώπους του Zeitgest οι διαμαρτυρόμενοι Χριστιανοί, οι οποίοι τόλμησαν ρωμαλέα να διανέμουν στην φωλιά του λύκου την αναίρεση του Zeitgeist!

Θεωρώ ότι αξίζει να καθήσετε να δείτε [6] όλα τα Zeitgeist μια και εφόσον θα είστε, εννοείται υποψιασμένοι, για να καταλάβετε σε βάθος πως εργάζεται η θεοσοφικο/μασονική Νέα Εποχή!

Παρουσιάζει ιδιαίτερο ενδιαφέρον το όλο θέμα και η προβληματική που αναπτύσει ο μ.Σεραφείμ! Το τελευταίο όγδοο και ένατο μέρος είναι η «Η  ερωτική εσχατολογία»  του αποκρυφισμού με «Ένα τελευταίο ερώτημα»…!

Ένας ερευνητής των αντιμασονικών αυτών θεμάτων κατανοεί με σαφήνεια ότι ένας εκ των σκοπών της Νέας Εποχής των Μασόνων και Θεοσοφιστών, είναι η ισχυροποίηση του ανθρώπινου έρωτα, η «χαρά του έρωτα» (για όσους κατανοούν για ποιους κτυπά η καμπάνα!), στον οποίο αποδίδουν θείες ιδιότητες! Αναλογιστείτε, καλοί μας αναγνώστες, μόνο το εξής! Ανακαλύψτε ποια είναι η ερμηνεία της μασονικής ποδίτσας και θα κατανοήσετε πολλά για το θέμα!

Στο τέλος του βιβλίου υπάρχει η περιληπτική σύνοψη των αναλυόμεων θεμάτων με μία καρδιακή ευχή, ευχή που μας ενεργοποίησε να βιβλιοπαρουσιάσουμε το σπουδαίο αυτό πόνημα, το οποίο αποκαλύπτει και αφήνει ειδικά τους νεοεποχίτες ετεροθρήσκους (μασόνους και θεοσοφιστές) ως αξιοθρήνητα συντρίμμια με τις εξιδεικευμένες λεπτομέριες που μας αναλύει με θεολογική λαγαρότητα ο συγγραφέας!





ΥΠΟΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:

[1] Πρωτ.Θεόδωρος Ζήσης,Παρουσίαση του βιβλίου: Η αιρετική απεικόνιση της «Αγίας Οικογένειας», [ΒΙΝΤΕΟ].

[2] Μοναχός Σεραφείμ, Η Μασονία και οι Πατριάρχες.Η μασονική προώθηση του Οικουμενισμού.

[3] Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης, Η αιρετική απεικόνιση της "Αγίας Οικογένειας" - Οικουμενισμός [BINTEO] .

[4] Μοναχού Σεραφείμ,Ο θρυλούμενος γάμος Του Χριστού: Μήπως το Defencenet.gr προωθεί ανεπιγνώστως τη Μασονία; http://www.theodromia.gr/E5F2A176.el.aspx


[5] I.M.Παντοκράτορος Μελισσοχωρίου, Άνθρωποι και ιδέες πίσω από την ταινία ZEITGEISΤ, http://www.impantokratoros.gr/zeitgeist.el.aspx

[6] Zeitgeist The Movie - full [Greek Subtitles]
https://www.youtube.com/watch?v=6bm8Qc4hZZE