Translate

Σάββατο, 29 Μαρτίου 2014

Στου κουφού Τελεβάντου την πόρτα, όσο θέλεις βρόντα! Ένας ρωμαλέος θεολογικά σχολιασμός του Λέων Μπράνγκ συνθλίβει τα ανόητα Τελεβάντικα καπρίτσια! (ΜΕΡΟΣ Γ΄) Του Παναγιώτη Νούνη




ADVOCATUS DIABOLI? «ΠΟΥ ΣΟΥ ΝΕΦΚΩ, ΠΟΥ ΠΑΕΙΣ»; Η ΑΠΟΛΥΤΗ ΤΕΛΕΒΑΝΤΟΚΡΙΣΙΑ! 





Θα θέλαμε παρόλα τα όσα σας παραθέσαμε αγαπητοί μας αναγνώστες, να σταθούμε πολύ ειδικά στο «ζουμί» των ανυπόστατων και έωλων κατηγοριών που ασκεί ο Τελεβάντος κατά του πατρός Βασιλείου:
«Παρακαλούμε θερμά και υιϊκά το σεβαστό και προσφιλή μας Γέροντα να αφήσει κατά μέρος τους Μακρακισμούς, τους παποκαισαρισμούς και τους αγιατολλαχισμούς και να περιοριστεί στα ιερατικά του καθήκοντα. “Αλλοι γαρ όροι βασιλείας και άλλοι ιερωσύνης”.»

Για να δούμε λοιπόν που αστοχεί ο Τ.  σταδιακά, αποσαφηνίζοντας μία προς μία τις κατηγορίες!
Επικρίνει ο Τελεβάντος τον πατέρα Βασίλειο ότι εμπλέκεται στα γρανάζια της αιρέσεως του Μακρακισμού έχει βάση και υπόσταση αυτή η κατηγορίας;

Ας μας απαντήσει όμως  ο παραδοσιακώς θεολογών και ειδικός διδάκτωρ για το θέμα περί του Μακράκη, ο κ. Λέων Μράνγκ! Ο Μπράνγκ έχει συγγράψει διδακτορική διατριβή με θέμα « Το μέλλον του Ελληνισμού στον ιδεολογικό κόσμο του Αποστόλου Μακράκη» και εκδόθηκε στην Αθήνα το 1997 από τις γνωστές εκδόσεις «Αρμός»!
Αντιγράφω [1] όμως ένα άλλο αντιρρητικό σημείωμά του Μπράνγκ από το χρονολόγιό του στο FB κατά του Τελεβάντου!



Ο Leo Brang κοινοποίησε σύνδεσμο.
Σχολιασμός του άρθρου του Παναγιώτη Τελεβάντου, Το Κόμμα του π. Βασιλείου Βολουδάκη «Κοινωνία» ως πρόταση στα πολιτικά μας πράγματα.



Ομολογώ ότι με εξέπληξε το παραπάνω άρθρο του Παναγιώτη
Τελεβάντου. Έμεινα κυριολεκτικά άναυδος με τη συσχέτιση που γίνεται στο άρθρο αυτό μεταξύ του «Κόμματος του π. Βασιλείου Βολουδάκη “Κοινωνία”, όπως επιμένει να το χαρακτηρίζει ο κ. Τελεβάντος, και του Αποστόλου Μακράκη. Μάλιστα, ο τελευταίος τοποθετεί το άρθρο αυτό ανάμεσα στις άλλες Ετικέττες (Βολουδάκης, Εθνικά θέματα, Μακράκης, Παπαθεμελής) και στην Ετικέττα «Αντιαιρετικά» . Πολύ λογικά προφανώς κατά τη δική του λογική, αφού το κατά αυτόν «Κόμμα του π.
Βασιλείου Βολουδάκη “Κοινωνία” είναι μακρακιστικό, σε άμεση συσχέτιση με τον ιδεολογικό κόσμο του αιρετικού Αποστόλου Μακράκη, ο οποίος όπως επισημαίνει ο κ. Τελεβάντος καταδικάστηκε από την Εκκλησία της Ελλάδος για την αιρετική διδασκαλία του «τρισυνθέτου». 

Επειδή ήμουν ένας εκ των τριών παρουσιαστών του βιβλίου του π. Βασιλείου Βολουδάκη με τίτλο «Η Πολιτική είναι Ποιμαντική» στο Πνευματικό Κέντρο Ρουμελιωτών στην Αθήνα στις 9/10/2011 και επειδή στη διδακτορική μου διατριβή έχω ασχοληθεί με τον Απόστολο Μακράκη και το όραμά του για τον Ελληνισμό, οι θέσεις του Παναγιώτη Τελεβάντου για τον π. Βασίλειο Βολουδάκη και την πολιτική παράταξη «Κοινωνία» με προκαλούν κυριολεκτικά να δώσω μια απάντηση.

Θα ήθελα εξ’ αρχής να διορθώσω κάποια στοιχεία πού μάλλον κατά
λάθος έχουν παρεισφρήσει στο κείμενο του κ. Τελεβάντου:
 1. Ο π. Βασίλειος Βολουδάκης δεν είναι ο ιδρυτής της πολιτικής παρατάξεως “Κοινωνία”. Πουθενά στα ιδρυτικά μέλη αναφέρεται το όνομά του, ούτε κατέχει κάποιο αξίωμα στην παράταξη. Είναι, βέβαια, ο εμπνευστής της παρατάξεως και συμβουλεύει την παράταξη.
2. Ο Απόστολος Μακράκης ουδέποτε ίδρυσε κόμμα. Επομένως αποκλείεται να είναι «ο πρώτος διδάξας» στην «προσπάθεια να εισαχθεί κόμμα εμπνευσμένο από τη χριστιανική πίστη στην πολιτική ζωή της πατρίδας μας». Ο ίδιος, βέβαια, συμμετείχε επανειλημμένα σε εκλογικές αναμετρήσεις, χωρίς όμως επιτυχία. Επίσης ίδρυσε δύο πολιτικούς συλλόγους: “Ο Μέγας Κωνσταντίνος” (1879) και “Ο Πλάτων” (1901), ποτέ όμως κόμμα.

Ομολογώ επίσης ότι μου είναι δύσκολο να ακολουθήσω τη λογική του κ. Τελεβάντου σε πολλά σημεία του άρθρου του. Επιμένει π.χ. ότι η πολιτική
παράταξη “Κοινωνία” δεν είναι παράταξη αλλά στην ουσία είναι κόμμα, όπως όλα τα άλλα κόμματα. Τον χαρακτηρισμό “παράταξη” αποδίδει στην πονηριά του π. Βασιλείου Βολουδάκη, ο οποίος, γνωρίζοντας φυσικά ότι πρόκειται περί κόμματος, τεχνηέντως «το βάφτισε» “παράταξη”, «για να μην προσκρούει στο αίσθημα των πιστών ότι ο όρος “κόμμα” (που σημαίνει κομμάτι) έρχεται σε αντίθεση με την Εκκλησία που δεν μπορεί να ταυτίζεται με τα κόμματα». Μετά από αυτά έρχεται η δική μου
απορία:
 Δεν έχει περάσει ποτέ από το νου του κ. Τελεβάντου η σκέψη, ότι εδώ δεν έχουμε να κάνουμε με «κόμμα» της Εκκλησίας, αλλά με μια παράταξη πιστών ανθρώπων; Ως πολίτες αυτής της χώρας επιθυμούν να διαμορφώνουν την καθημερινότητά τους σύμφωνα με την ορθόδοξή πίστη τους, ένα όραμα που μπορεί να γίνει πραγματικότητα εάν συμπαραταχθεί μαζί τους το μεγαλύτερο μέρος του ελληνικού λαού, ο οποίος σύμφωνα με τα στατιστικά στοιχεία στη συντριπτική του πλειοψηφία είναι ορθόδοξος. Δεν θέλουν πάντως αυτοί οι πιστοί άνθρωποι, που αποτελούν αυτήν την παράταξη, να συμπαραταχθούν με τους αθέους των κομμάτων εξουσίας, που μπροστά στις κάμερες υποκρίνονται τους πιστούς, με τα έργα τους όμως διαφθείρουν το λαό με απόλυτη συστηματικότητα και γκρεμίζουν οτιδήποτε χριστιανικό έχει απομείνει ακόμα στον τόπο αυτό. 

Επίσης με μια απίστευτη ευκολία αποφαίνεται ο κ. Τελεβάντος ότι τα κόμματα της Χριστιανικής Δημοκρατίας, του κ. Βασίλη Τσούπρα (ποιο κόμμα διατηρεί ο κ. Τσούπρας;) και του κ. Παπαθεμελή, κτλ., αφού όλα εμπνέονται από χριστιανικές αρχές «δεν είναι στην ουσία κάτι
διαφορετικό από το κόμμα του π. Βολουδάκη.»
 Έχει μπει ποτέ στον κόπο να συγκρίνει έστω στοιχειωδώς τις Διακηρύξεις αυτών των παρατάξεων πολύ δε περισσότερο τις πολιτικές τους αρχές και το όραμά τους;

Και ένα ακόμη σχόλιο: Είναι τουλάχιστον ανέντιμο να αφήνει κανείς ακόμα και μόνο την υπόνοια της αίρεσης σε μια προσπάθεια και στα πρόσωπα που συνδέονται με αυτήν, χωρίς να στηρίξει αυτήν την υπόνοια έστω με ένα επιχείρημα. Ο κ. Τελεβάντος απλώς παραπέμπει σε άρθρα που θα δημοσιεύσει μελλοντικά!!! Οι αναγνώστες αυτού του άρθρου πάντως πρέπει εκ των προτέρων να έχουν την απόλυτη βεβαιότητα, αφού αποφαίνεται έτσι ο κ. Τελεβάντος, ότι η πολιτική παράταξη «Κοινωνία» είναι μακρακιστική, ναι μεν με αγαθές προθέσεις από πολιτικής σκοπιάς, αλλά με ένα μεγάλο ερωτηματικό από θεολογικής. Γιατί αυτή η τακτική μομφής, κ. Τελεβάντο, χωρίς την παράθεση κανενός αποδεικτικού στοιχείου; Αλήθεια, μένω έκπληκτος με τον τρόπο διαπραγμάτευσης του θέματος του άρθρου σας.

Και κάτι τελευταίο ακόμα: Από την ελάχιστη γνώση που διαθέτω από την
μία πλευρά γύρω από το φαινόμενο «Μακράκης», τον ιδεολογικό κόσμο του και την διαπλοκή του «τρισυνθέτου» που διατυπώνει με το όραμά του για τον Ελληνισμό και από την άλλη πλευρά γύρω από τις θέσεις του π. Βασιλείου Βολουδάκη μπορώ να διαβεβαιώσω, ότι είναι εξαιρετικά δύσκολο να συναντήσει κανείς τόσο αντίθετες τοποθετήσεις. Από την πλευρά του Αποστόλου Μακράκη μια καθαρά ιδεολογική θεώρηση της ζωής, μέχρι σημείου ιδεοληψίας, και από την πλευρά του π. Βασιλείου Βολουδάκη μια καθαρά πνευματική, αγιοπατερική.
 Απορώ, κ. Τελεβάντο, πώς θέλετε να τα παντρέψετε αυτά;


Και μια άλλη επισήμανση: Θα πρέπει και τον π. Γεώργιο Μεταλληνό να τον βγάλετε μακρακιστή, επειδή και ο π. Γεώργιος συμμετείχε στην παρουσίαση του βιβλίου του π. Βασιλείου στο Κέντρο Ρουμελιωτών και ανέπτυξε το ορθοδοξοπατερικό πλαίσιο των θέσεων του π. Βασιλείου. Και να ξέρετε, ότι ο π. Γεώργιος έχει κάνει ουκ ολίγους αγώνες για την διασαφήνιση, εξήγηση και ερμηνεία του φαινομένου «Μακράκης» και του «Μακρακισμού» στην νεότερη Ελληνική Ιστορία.

Λέων Μπρανγκ
Κερκύρας 79
Αθήνα














Ελπίζουμε μόνο με την παράθεση αυτού του εξαιρετικού σημειώματος εκ μέρους του αγαπητού κ. Λέων Μπράνγκ να ξεδιαλύνει το υστερικό νόσημα και θέατρο του παραλόγου, το λεγόμενο θρίλερ του «Τελεβαντισμού»!

Eίναι σαν να λέμε πλέον Hannibal Τelevantecter!

Tα παιδάκια που θα «σερφάρουν» πλέον θα ακούνε το επίθετο  «Televantos» και θα τα «κάνουνε πάνω τους» τα καϋμένα από τον τρόμο τους! Για τους μεγάλα παιδάκια, τι να πώ;
Μερικοί τον αντιμετωπίζουν ρωμαλέα όπως η ντετέκτιβ τον Hannibal, δηλαδή ισάξια και ισότιμα με γνήσιο ερευνητικό πνεύμα προσπαθώντας να του αποσπάσουμε  καλές πληροφορίες  και εύλογα λογικά αλλά και εκκλησιολογικά επιχειρήματα καθώς έπραξε και εκείνη για άλλο θέμα!
Μόνο που στις ταινίες έχουμε καλό τέλος στην ζωή τα πράγματα πάνε ανάποδα όμως!!!

Τα νομοθετικά ή νομικίστικα επιχειρήματα που μας παραθέτει (ακόμα και ορθά να είναι!) δεν μας ικανοποιούν, κάτι απουσιάζει από την όλη δημόσια στάση και τοποθέτησή του!

Παρόλα αυτά να κλείσουμε προσωρινά, συνοψίζοντας τρία βασικά λογικά ερωτήματα που θέτει ο Μπράνγκ:

Γιατί κ. Τελεβάντε προσπαθείτε να ρίξετε στάχτη στα μάτια των αναγνωστών σας, υποτιμώντας την νοημοσύνη των φυσικά, προσπαθώντας να συνταυτίσετε  αστόχως τα αταύτιστα και ανόμοια μεγέθη της α) πολιτικής παρατάξεως «ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ» και του β)  Συνοδικά καταδικασθέντως, κακοδόξου αιρέσως του «Μακρακισμού»;

Ποιά  η σχέση και γιατί η ταύτιση της αιρέσεως του Μακρακισμού με την πολιτική παράταξη “ΚΟΙΝΩΝΙΑ”;

Αναμένουμε ακόμα και θα αναμένουμε «άχρι καιρού» από το 2012 απαντήσεις στα όσα απορεί ο καλός θεολογών  Μπράνγκ!
Που αποσκοπείτε αλήθεια, κ. Τελεβάντο;


ΑΝΤΙΕΠΙΛΟΓΟΥ
Εκτός του Μπράνγκ έχει γράψει κατά του Τελεβάντου και ο Συμεών Νίνος μέλος της Κεντρικής Επιτροπής της “ΚΟΙΝΩΝΙΑΣ”, ο οποίος ακόμα να λάβει μισή απάντηση εκ της γραφίδος του Τ…! Αντιγράφω μέρος δημοσίου επιστολής του Συμεών για να δείτε ότι το τελεβάντικο «βιολί-βιολάκι» παίζει τον ίδιο σκοπό στον ίδιο ρυθμό χρόνια τώρα [2] : «Τι σημαίνει Μακρακιστικό κόμμα; Ο Μακράκης, από ότι μας έχει αναπτύξει το μέλος της Παρατάξεώς μας κ. Λέων Μπράνγκ (πνευματικό παιδί του π. Γεωργίου Μεταλληνού, που έκανε Διδακτορική Διατριβή με θέμα την προσωπικότητα και το έργο του Μακράκη), καταδικάσθηκε γιά αλλοίωση του Χριστολογικού και Τριαδολογικού Δόγματος και γιά τις φαντασιώσεις του ότι μιλάει ο Χριστός μέσα από αυτόν, δεν καταδικάσθηκε για τις πολιτικές του απόψεις και ενέργειες. Εξ άλλου αυτός ήταν λαϊκός και είχε κάθε δικαίωμα να πολιτευθεί. Ούτε κόμμα ίδρυσε, ούτε καμμιά σχέση έχει με το πολιτικό Πρόγραμμα και τις Διακηρύξεις της Παρατάξεώς μας. Αν έχετε κάποια στοιχεία από τα κείμενά μας που προσβάλλουν ή απάδουν στο Ορθόδοξο Δόγμα της Πίστεώς μας να μας τα αναφέρετε και θα τα διορθώσουμε, γιατί πρωτίστως μας ενδιαφέρει η Πίστη μας και με βάση Αυτήν και την υλοποίηση της στην πράξη ασχοληθήκαμε με την πολιτική.»

Ελπίζω τα «τελεβαντάκια» αναγνώστες του σεβαστού μας Τελεβάντου, να προβληματιστούν βαθύτερα και κριτικά, πολύ ειδικά όταν αγαπητοί μου μελετήσετε και την αλληλογραφία που μας απεκάλυψε δημόσια ο πατέρας Βασίλειος Βολουδάκης [3], έτσι τα συμπεράσματά θα είναι ολό-δικά σας…!
Και προσοχή από τους διαδυκτιακούς HANNIBAL TELEVANTECTER, υπάρχουν μπόλικοι από δαύτους…!


ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
[1] Λέων Μπράνγκ, Άρθρο: « Σχολιασμός του άρθρου του Παναγιώτη Τελεβάντου, Το Κόμμα του π. Βασιλείου Βολουδάκη «Κοινωνία» ως πρόταση στα πολιτικά μας πράγματα», https://www.facebook.com/lewab

 [2] Ιστολόγιο πολιτικής παρατάξεως “ΚΟΙΝΩΝΙΑ”, Άρθρο: Η «ΚΟΙΝΩΝΙΑ» απαντά στην συκοφαντική επίθεση του κ. Τελεβάντου, http://www.koinwnia.com/2010-01-14-18-06-37/2010-02-10-12-18-45-488/2010-02-10-12-18-45/950-h-koinwnia-apanta-sth-sykofantikh-epithesi-tou-televantou

[3] Πρωτ. Βασίλειου Βολουδάκη, Ιστολόγιο «ΟΡΘΟΔΟΞΟ ΒΗΜΑ», Άρθρο: «ΘΛΙΒΕΡΗ ΠΕΡΙΠΤΩΣΙΣ ΚΥΠΡΙΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΥ», «Μ πολλ θλίψη κα κόμη περισσότερη περίσκεψη καταφεύγω στ δημοσιοποίηση λληλογραφίας, πο ντήλλαξα μ Κύπριο Θεολόγο-Δημοσιογράφο, πο κατοικε στν μερικ κα πιδίδεται καθημερινά, μέσ το διαδικτύου, στν σχολιασμ κα στν κατασυκοφάντηση δικαων κα δίκων, ζηλώσας –πως φαίνεται π τ γραπτά του– τν τίτλο το «τρίτου κα δεκάτου τν ποστόλων κα κριτο τς Οκουμένης», χωρς ν ντιλαμβάνεται τν ατοεξευτελισμό του. σίγησα π διετί, πομένοντας τς βρεις, τς ερωνεες…»