Translate

Σάββατο, 15 Μαρτίου 2014

Ο πρόεδρος και τακτικός καθηγητής της Θεολογικής σχολής μας, «μαέστρος» θεσμικός της αιρέσεως του Καζαντζακισμού και άριστος «μουσικοσυνθέτης» της Παναιρέσεως του Οικουμενισμού! (ΜΕΡΟΣ Α΄) του Παναγιώτη Νούνη




ADVERSUS HAERESES ECUMENISMUS- ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ!

[Χρυσόστομος Σταμούλης: «Έρως και θάνατος» της Ορθοδόξου Πατερικής αυτοσυνειδησίας,  ο βοθροπόταμος της ακαδημαϊκής Καζαντζακηκοπληξίας! Ο «πατήρ» Οικουμενισμός, ο «υϊός» Καζαντζακισμός, ομοούσια, αχώριστα και αδιαίρετα αιρετικά συστήματα! Το «πνεύμα» τους άγιον;»]











Ο  πολύ αγαπητός και συμπαθέστατος μας κατά τα άλλα  και καλός καθηγητής μας ο κ. Σταμούλης, από  πολύ μικρός ασχολήθηκε με την μουσική ολοκληρώνοντας τις σπουδές του στο Κρατικό Ωδείο στις τάξεις των φλάουτου, αρμονίας, σολφέζ, ιστορίας μορφολογίας και ορχηστρικής-χορωδίας! Μιλάμε για πολύ λαμπρό ταλέντο στην μουσική αν και δεν έτυχε ποτέ μας να τον δούμε σε μουσικολογικά συμπόσια!





Κρίμα όμως που δεν τον κέρδισε εξ’ ολοκλήρου η μουσική τέχνη, διότι στην Ιερά Θεολογική τέχνη των τεχνών και επιστήμη των επιστημών μας, μας κάνει συνειδητά ή ασυνείδητα χαλάστρες ολκής, εκτός και εάν διανοητικά είμαστε τόσο χαμηλού επιπέδου που δεν μπορούμε να κατανοήσουμε και να ερμηνεύσουμε τα «άρρητα ρήματα» που άλλοτε εκφράζει ή γράφει!

Φυσικά, επειδή είναι και λαμπρός μουσικοσυνθέτης και μαέστρος, γνωρίζουμε ότι ένας καλλιτεχνικός διευθυντής μιάς ορχήστρας, ε-πι-λέ-γει τα έργα που θα εκτελεστούν, και τα δι-δά-σκει στους μουσικούς και τους διευθύνει την ώρα της εκτέλεσης! Μουσικοί δεν είμαστε, δεν γνωρίζουμε σχεδόν τίποτα από όλα αυτά πλήν, ολιγοστής Βυζαντινής Μουσικής από πλευράς ισοκρατήματος και αυτό από τα παιδικά ακούσματά μας και τα ολιγόχρονα  μαθήματά που ελάβαμεν από εξαιρετικούς διδασκάλους στην Ιερά Μητρόπολη που διαβιούμεν!
Όμως κάτι ανάλογο με την μουσική τέχνη συμβαίνει και με την θεολογική τέχνη! Επιλέγει ο όποιος θεολόγος «μαέστρος»
καθηγητής, τα  Πατερικά έργα που θα «εκτελεστούν», τα διδάσκει στους μαθητές του και τους «διευθύνει» μια ζωή για όσα θα «θεολογούν»!

Ελπίζουμε και ευχόμαστε μόνο να είμαστε άθλιοι παρερμηνευτές και να λανθάνουμε στην κριτική μας αλλά, πολύ φοβόμαστε ότι κατ’ ουσίαν στα θεολογικά πράγματα εάν δεν εναρμονίζεται η Χαρισματική εμπειρική θεολογία μας με την γνωσιολογική/θεωρία της, έχουμε «φάλτσα ισοκρατήματα», με παραφωνίες, «αντιφωνίες» και διαφωνίες μεγίστης ολκής! Οι διαφωνίες φυσικά είναι δημιουργικές και ωφέλιμες, διότι πάντα μέσα από τις στάκτες της ιεράς και καλής πολεμικής, μέσα από την δήθεν τραγικότητα του μηδενισμού, γεννιέται η ελπίδα! Γεννιέται ο ιερός
«Φοίνικας»! Και επειδή μετέχουμε άπαντες οι σημερινοί Γραικοί Νεοέλληνες στο αδυσώπητο εκείνο έγκλημα, της μαρτυρικής δολοφονίας, του πολιτικού εκείνου Μεγάλου

Νεομάρτυρα και «Φοίνικα» της πολιτικής το 1831, ευχόμαστε και ελπίζουμε εναγωνίως να «γυρίσει ο τροχός» επι τέλους και σύντομα μάλιστα, σε όλα τα κοινωνιολογικο-πολιτικά αλλά προπάντων θεολογικό-πνευματικά πράγματά του ιερού αυτού τόπου μας!


Αβάντι μαέστρο!!!

Τέτοιου είδους παραφωνία  και αντιφωνία  στην Νεοελληνική (τάχα μου) παράδοση της παρούσας χωροχρονικής πραγματικότητας μας είναι και η αίρεση του Καζαντζακισμού, εκφραζόμενη από Ιεράρχες καθηγητές μας αλλά και από λαϊκούς εξίσου το ίδιο ως σαν κουρδισμένη ορχήστρα!

Ένα βασικό ερώτημα που μας απασχολεί και βασανίζει είναι, ποιος άραγε κατ’ ουσίαν είναι ο «Μέγας Μαΐστωρ» του σύμπαντος της ακαδημαϊκής θεολογίας;

 Διότι πολλοί «Μαΐστορες» γεγόνασι…!

Και επειδή εκ φύσεως δεν μπορούμε να μασάμε τα λόγια μας, ευθέως και απερίφραστα σας ομολογούμε με την αγία Ευαγγελική Ονοματοφάνεια και όχι με την κακόδοξη αίρεση του ονοματοκρυπτισμού ότι ο Ιεράρχης αυτός που προωθεί την αίρεση του Καζαντζακισμού είναι ο άλλος περίφημος
«καππαδόκης» καθηγητής μας, Μητροπολίτης Αρκαλοχωρίου Καστελλίου και Βιάννου κ. Ανδρέας  Νανάκης και από πλευράς λαϊκών καθηγητών ο πρόεδρος του τμήματός της Θεολογικής σχολής μας ο δογματολόγος κ. Χρυσόστομος Σταμούλης μαζί με τον αγιολόγο δάσκαλό μας κ. Παναγιώτη Υφαντή!

Λυπόμαστε πραγματικά που εκφράζουμε την απόλυτη εναντίωσή μας σε ενέργειες κακόδοξες των πιο πάνω κακοδοξούντων καθηγητών μας αλλά επειδή θέλουμε να είμαστε αληθινοί φίλοι των και άριστοι μαθηταί των (και όχι απλώς καλοί, διότι εχθρός του καλυτέρου είναι το άριστον) εμπιστευόμαστε το σπουδαίο λεχθέν του διαπρεπέστατου αρίστου κωμικού ποιητού της αρχαιότητας Αντιφάνη ο οποίος έλεγε: «Φίλος μεν Πλάτων, φιλτάτη δε η αλήθεια»!



Στο Βαφοπούλειο Πνευματικό Κέντρο Θεσσαλονίκης πραγματοποιήθηκε στρογγυλή τράπεζα (άκουσον- άκουσον) με θέμα: «Πνευματικότητα και Θρησκευτικότητα στο Νίκο Καζαντζάκη»! Άσχετα εάν ο άγιος Γέροντας Παΐσιος  (αλλά και πλήθος αγίων Πατέρων) είπε κάποτε τα ούρα και οι ακαθαρσίες δεν επιδέχονται αγιασμό! Αυτό θα διέφυγε στους «άγιους διδασκάλους» μας! Μεταξύ φυσικά των ομιλητών ήταν και ο Χρυσόστομος Σταμούλης και Πρόεδρος Τμήματος Θεολογίας Α.Π.Θ. ο οποίος ανέπτυξε το θέμα: «Salvatores Dei. Νίκος Καζαντζάκης και Ορθόδοξη παράδοση»!

Είχε ουδεμία πατερική πνευματικότητα ο Καζαντζάκης και δεν το ξέραμε;
Αφού ομολογεί ξεκάθαρα ο άγιος Αρκαλοχωρίου ότι, πρόκειται για στοχαστή φιλόσοφο, τι πνευματικότητα και πράσσειν άλογα (=πράγματα παράλογα) μας λέτε;

Είχαν ή έχουν οι στοχαστές φιλόσοφοι διανοούμενοι ή και ψευδοδιανοούμενοι ουδεμία πνευματική και χαρισματική πνευματικότητα;


 Πόσο μάλλον εάν αποδεδειγμένα ήταν και μέλη σκοτεινών μασονικών στοών όπως ο θεοσοφιστής Καζαντζάκης!
Εάν εννοείτε ότι οι θεοσοφιστές και μασόνοι ακόμα και οι στοχαστικοί φιλοσοφούντες είναι πνευματικά  ψυχοσωματικά όντα, δεν έχετε αδήρητη την υποχρέωση ως δάσκαλοι μας, Ορθόδοξοι(;) καθηγητάδες, να μας εκφράσετε απερίφραστα τίνος «πνεύματος» διάκονοι εισίν;

Ποιος νόρμαλ (με την Ρωμανίδειο έννοια, δηλ. του φωτισμένου!) Ορθόδοξος μπορεί να βρεί ίχνη πνευματικότητας στον Καζαντζάκη, ενώ ούτε κάν ο ίδιος δεν ξέρει σε ποιόν θεό πιστεύει;

Δεν θα έπρεπε να οριοθετήσετε απλανώς θεολογικά τις όποιες έννοιες αποδίδετε στον βλάσφημο Καζαντζάκη;

Αντί οι καθηγητές μας, κληρικοί και λαϊκοί, να έκαναν ένα θέμα για τον Άγιο Γρηγόριο Παλαμά ή Μέγα Φώτιο και άλλους Πατέρες, επέλεξαν σκόπιμα(;) ετούτο το θέμα από άγνωστα μέχρι την σήμερον σε μας βαθυτέρων κινήτρων και ελατηρίων!

Κύριος οίδεν και νεφρούς αλλά και καρδίας!
Ωστόσο έκπληξη μας προκάλεσε ο ανόνητος αυτοσαρκασμός του Σταμούλη στο εν λόγω βίντεο λέγοντας με υποκριτικό «εναρμόνιο μελόδραμα», σαν τον αξέχαστο Παπαμιχαήλ, τα εξής: «…, έχω μεγάλη δυσκολία να τοποθετηθώ, πολύ μεγάλη δυσκολία…, (τόση μεγάλη δυσκολία έχεις κ. καθηγητά που οι μαθητές σου παραμιλούν για τα όσα θεάρεστα Καζαντζακήστικα μας δίδαξες ε;) Είμαι λοιπόν ευτυχής, γιατί βρισκόμαστε εδώ απόψε συναγμένοι όλοι μαζί οι αιρετικοί, οι αντίχριστοι, οι μασόνοι και οι οικουμενιστές…!»!!!



Αλήθεια αγαπητοί πατέρες και αδελφοί, γνωρίζετε πουθενά στην Αγιολογική και Πατερική Γραμματεία, ΕΝΑΝ άγιο, και φωτισμένο έστω πατέρα της Εκκλησίας, ενώ τον κατηγορούσαν ως αιρετικό να εξέφραζε παραδεχόμενος ειρωνικά και αυτοσαρκαστικά τις κατηγορίες των κατηγόρων του;

Πιθανόν να εικάσουμε τώρα, ότι απώτερος στόχος  και σκοπός πίσω από το υποκριτικό αυτό το μελόδραμα του Σταμούλη 
«Κούρκουλου» είναι η «ανεξίκακη και πραεία» φωνή του, η γλυκουλίστικη εναγώνια κραυγή του να παρασύρει ψυχολογικά πολλούς στην αυτοδικαίωση που έχει τόση ανάγκη, εκφράζοντας συνοπτικά τα μη λεκτικά: «μη βαράτε άλλο ρε παιδιά..., βαρέστε και κανέναν άλλο…, ή, όσο και να γράφετε εσείς τα δικά σας εγώ σας γράφω εκεί…, που δεν πιάνει μελάνι;»
Μπορεί να είναι αποκύημα της φαντασίας μας αγαπητέ μας δάσκαλε τα πιο πάνω, αλλά η όλοι μη λεκτική αλλά και λεκτική
στάση σας, στο βίντεο, σας έχει προδώσει αλλά και αποκαλύψη τα τεχνολογημένα θολο-θεολεχθέντα σας! Και φυσικά όλα αυτά τα στηρίζετε στον αείμνηστο Νίκο Ματσούκα, αποποιούμενος την παρούσα χωροχρονική πρωτίστως ευθύνη σας τόσο στην ακαδημαϊκή θεολογία αλλά πρωτίστως και κυρίως στην εκκλησιάζουσα κοινότητα της Θεσσαλονίκης αλλά και της Οικουμενικής Εκκλησιαστικής κοινότητας, διότι, γνωρίζετε πολύ καλά, ότι σας διαβάζουν και απλοί πιστοί πέραν των φοιτητών σας, πράγμα που συμπαρασύρει άκριτα η προβολή του Καζαντζάκη στον «λαϊκό» Οικουμενισμό!


Ποιος απλός Χριστιανός θα καθήσει κ. καθηγητά να διαβάσει τα «θεόπνευστα» συγγράμματά σας, πλήν των φοιτητών σας και αυτά λόγω εξεταστικής υποχρέωσης μας;
Ενώ προβάλλοντας τον Καζαντζάκη θα αναγκάσετε ψυχαναγκαστικά με την επαναλήψη της συνεχιζόμενης εγκωμιαστικής προβολής του, ακόμα και αφελείς να τον διαβάσουν αλλά κυρίως να τον εμπιστευθούν άκριτα, σε όσα γράφει , ενώ έχετε απόλυτη γνώση ότι δυστυχώς η κριτική σκέψη δεν είναι προνόμιο πολλών!

Θεωρούμε ωστόσο (μπορεί και να λαθεύουμε όμως) ότι, οι Οικουμενιστές καθηγητές μας, κληρικοί και λαϊκοί, βρήκαν τον πιο έντεχνο δόλιο τρόπο να εισαγάγουν, με σκοπό την άμβλυνση των πνευματικών αισθητηρίων μας και του παραδοσιακού φρονήματός μας, τον Καζαντζάκη σε όλα τα επίπεδα του λαού και κυρίως του Χριστεπώνυμου πληρώματος, δια των εκπαιδευτικών λειτουργών κυρίως, ούτως ώστε να αμβλύνονται μέρα με την ημέρα, καιρό με «ΚΑΙΡΟ», η ορθόδοξη εκκλησιολογική αυτοσυνειδησία μας διότι δεν εξηγείται αλλοιώς, όλως παραδόξως, από την άκρα δεξιά της παγανιστικής Χρυσής Αυγής, μέχρι την άκρας αθεϊστικής (και θεολογικής τάχα μου) αριστεράς να συμφωνούν σε ένα και ΜΟΝΑΔΙΚΟ πράγμα!

Που συμφωνούν τα πολιτικο-ιδεολογικά άκρα και ο ενδιαμέσος χώρος;

Μα στην προβολή του Νίκου Καζανζάκη ως του «μεγίστου, τιτάνιου, σπουδαίου, ιδεολόγου, θεόπτη κ.α. αφελέστατα και πρόχειρα επίθετα/υπόθετα»!!!

Είναι ποτέ δυνατόν να συμβαίνει τέτοιο πράγμα; Και όμως εάν ο Θεός ανάσταινε εκ τάφου (υποθετικά ομιλούντες), τον μασόνο αυτό άνθρωπο στο 2014, και έβαζε υποψηφιότητα για πρωθυπουργός στο Γραικυλιστάν (τουτέστιν Ελλαδιστάν ή και γιατί όχι και στο Κυπριστάν) θα έβγαινε με απόλυτη πλειοψηφία πολιτικός ηγέτης δυστυχώς αυτός ο… «πνευματικός άνθρωπος», διότι πολύ απλά είναι το πρότυπο και ίνδαλμα του κάθε αριστεροδεξιόστροφου Γραικύλου!

Μια αναζήτηση («σερφάρισμα») να κάνετε στον κυβερνοχώρο θα μπείτε στο νόημα!
Δηλαδή εμμέσως πλήν σαφώς ο «άγιος Καζαντζάκιος» οδηγεί με μαθηματική αλλά και θεολογική ακρίβεια στον συγκρητιστικό πανθρησκειακό Οικουμενισμό! Και επειδή οι λόγιοι αιρετίζοντες καθηγητάδες μας γνωρίζουν ότι πρέπει να βρεθεί η ειδική φόρμουλα (κιττάπα) για να μας πείσει εις το όνομα της New Age («Νέας Εποχής») για το «ίνα ώσιν έν» ο Καζαντζάκης είναι ο καθ’ ύλην αρμόδιος να ωριμάσει την αιρετίζουσα ιδεολογία του «λαϊκού Οικουμενισμού»! Ο «άγιος πατήρ» Καζαντζάκης, με τα όσα συγγράμματά του είναι ο χειμαρρώδης ποταμός που εκβάλει, μα πού αλλού κυρίες και κύριοι(;) σε κάποιον μεγάλο ωκεανό(!) και ως γνωστό, ο κάθε ωκεανός φέρει και όνομα, όπως τους σημερινούς τυφώνες!


Φυσικά για τα θεολογικά πράγματα εκτός από ορμητικό ποτάμι είναι και τυφώνας ο Καζαντζάκης, διότι με τις έμμεσες αλλά και άμεσες θεοσοφικές και συγκρητιστικές διδασκαλίες του μπορεί να κλονίσει ψυχοπνευματικά και τον πιο διαβασμένο άνθρωπο!

Συμφέρει ή δεν συμφέρει την «Νέα Εποχή» και των ορκισμένων Οικουμενιστών ένα εκκλησιάσμα ψυχοπνευματικά αλλά και διανοητικά, ολιστικά δηλαδή, να είναι σαντανωμένο (μπερδεμένο) , αθεράπευτα συγχυσμένο, για θεολογικές και εκκλησιολογικές αγιοπνευματικές έννοιες; Πως θα εξουσιάσεις άλωστε το ποίμνιο εάν δεν του δώσεις «κουτόχορτο» να αναμασά;

Άρα, να συμπεράνουμε αγαπητοί Πατέρες και αδελφοί, όλοι όσοι  πολεμάτε δικαίως τον παναιρετικό Οικουμενισμό δεν θα έπρεπε με την ίδια απολογητική θέρμη να ασκήσετε και την ίδια αντιρρητική, ιερά και καλή πολεμική κατά του θεομάχου Καζαντζάκη και των οπαδών αυτού;

Ο Καζαντζάκης ασφαλέστατα δεν ήταν θεολόγος, ούτε και υπήρξε δογματολόγος αλλά, κύριε Σταμούλη, δεν φέρει και δεν μεταφέρει τα συγκρητικά δόγματά του θεοσοφισμού και μασονισμού; Ούτε και πιστεύουμε φυσικά ότι προσπαθείτε να μας πείσετε ότι ήτο Ορθόδοξος θεολογών και συμφωνούμε σ’αυτό το λεχθέν σας! Αλλά δογματολόγος των μασόνων και θεοσοφιστών δεν ήτο; Μπορεί ουδείς ακαδημαϊκός θεολογών και δογματολογών να μας αποδείξει ότι δεν υπήρξε δογματικός συγκρητιστής ο «άγιος Καζαντζάκιος»;
Εμείς όμως άνευ τίτλων και έμμισθων καριέρων θα αποδείξουμε ως απλοί απόφοιτοι της Οικουμενιστικής θεολογίας αλλά και φοιτητές ακόμη της Ιεράς Πατερικής Θεολογίας  σε κάποιο άλλο δοκίμιο μας κάποια πράγματα, για χάρην της αλήθειας διότι «ου περι χρημάτων» ο αγώνας μας!

Η ουσία όμως πιά είναι; 

Να ασκήσουμε την θεολογική επιστήμη χάριν της επιστήμης με ακατάσχετες ανόνητες ακαδημαϊκές φλυαρίες; Αν φλυαρούμε προσωπικά ζητάμε την κατανόηση σας και απολογούμαστε εκ των προτέρων!

Ποια η σωτηριολογική σημασία της προβολής του Καζαντζάκη;

 Εάν υπάρχει (που υπάρχει) κίνδυνος κ. καθηγητά, ως τυφλοί που είμεθα όλοι μας, να οδηγήσουμε άλλους τυφλούς, αμφότεροι, στην απώλεια του αιώνιου κολάσιμου γκρεμού, θα τολμούσατε να βηματίσετε ένα ελάχιστο βηματάκι προς τα κοιλιόπνευστα νοήματα που μας παρουσιάζετε;



ΑΝΤΙ-ΕΠΙΛΟΓΟΥ:
Στο επόμενο μέρος του δοκιμίου μας θα προσπαθήσουμε συγκριτικά να αντιπαραβάλλουμε τις πατερικές απόψεις για τον Καζανζάκη με αυτές των καθηγητών μας! Προϋπόθεση βασική φυσικά για να κατανοήσετε τι λέμε και τι γράφουμε είναι να δείτε το βίντεο που σας παραθέτουμε στις σημειώσεις, διότι αυτά που διαβάζει στο βίντεο ο Σταμούλης είναι προερχόμενα από το ακαδημαϊκό εγχειρίδιο του, «Έρως και Θάνατος», στο καταληκτικό κεφάλαιο του (το Υστερόγαφο- Ο άνθρωπος που έσωσε τον Θεό, ένα σχόλιο στην «Ασκητική» του Νίκου Καζαντζάκη»!




Υστερόγραφο:
Αν μη τι άλλο, εμείς προσωπικά ομολογούμε ότι δεν κατανοούμε
απόλυτα άπαντες τις απόψεις και τοποθετήσεις του στο μέρος αυτό, αυτά τα οποία κατανοούμε με το μικρό μυαλό μας αυτά και ασκούμε κριτική αν και με ισχυρά την αίσθηση, έχουμε την γνώμη ότι, είναι απλές διανοουμενίστικες σοφιστείες (τα περι Καζαντζάκη), με απώτερο σκοπό (δικό μας) τον αποκαθαρμό των όσων «παρεξηγήσεων» φέρουμε ως Εκκλησιαστική Κοινότητα! Δηλαδή έχουμε, μία Νεοβαρλααμική ακαδημαΐζουσα προσπάθεια (εντός κάποιων Εκκλησιολογικών ορίων!), «αγνή-άγνοια»(;), να αλλάξουνε τα μυαλά των υπο θεραπεία μετανοούντων εκκλησιαζόμενων χριστιανών αλλά και

φοιτητών! Νεοβαρλααμίζουσα η προσπάθεια αυτή, διότι φρονούμε ότι, ο Καζαντζάκης είναι ο νέος Βαρλαάμ ο Καλαβρός με την νεοελληνική γραικυλίστικη μανιχαϊστική (καθ’ όλα θεοσοφίστικη) γραπτή βιβλιογραφία του, που προβάλλουν οι καθηγητές μας (καλώς ή κακώς!), με αποτέλεσμα η εκκλησιαστική ιστορία μας να επαναλαμβάνει τα ίδια και τα ίδια και να έχει ανάγκη από Παλαμάδες και Μαξίμους!
Είθε ο Θεός να φανερώσει αυτούς για να μας εμπνεύσουν!!! (συνεχίζεται)





ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ: