Translate

Σάββατο, 8 Μαρτίου 2014

“Back to the Future” με τα «αναθέματα» του Μητροπολίτη Πειραιώς κ.Σεραφείμ!!! Ορθόδοξα αλλά και οικουμενιστικά ιστολόγια ενισχύουν με δημοσιεύσεις τους, τα όσα αποκαλύψαμε πρόσφατα για τον ορκισμένο Οικουμενιστή καθηγητή μας κ.Καϊμάκη! (ΜΕΡΟΣ Ε’) του Παναγιώτη Νούνη







ADVERSUS HAERESES ECUMENISMUS- ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ!  [ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΪΜΑΚΗΣ: Οικουμενιστικά λεχθέντα και γραφθέντα υπό του ομότιμου καθηγητού του Α.Π.Θ.!


                                                             

                                                                                          





Καταρχάς, να ευχηθούμεν «Καλό Στάδιο» (!) στους αναγνώστες μας πατέρες - μητέρες και αδελφούς/ες ανα την Οικουμένη και καλή Ανάσταση να φτάσουμε! Και κατά δεύτερον να εκφράσουμε τις θερμές ευχαριστίες μας, σε όσους κάνουν τον κόπο να μας διαβάσουν!

Εκεί που νομίζαμε ότι ολοκληρώσαμε με τον Οικουμενιστή  κ.Καϊμάκη, η συνείδησή μας, εν μέσω Α΄εβδομάδας των νηστειών και προσεγγίζουσας προσεχώς την Α΄ Κυριακή της λεγομένης Ορθοδοξίας, δεν μας άφησε να παρακάμψουμε και να αποσιωπήσουμε ένα απαράδεκτο γεγονός που έλαβεν χώρα το 2012 (την ίδια ακριβώς εποχή) με υπογραφές απάντων των Οικουμενιστών καθηγητών μας!
Τα μασκαρεμένα καρναβάλια (μασκαρίλικια) πέρασαν, τα δαιμονικά ξεφαντώματα έληξαν, οι μάσκες ολονών των ακαδημαϊκών Οικουμενιστών έπεσαν προ «ΚΑΙΡΟΥ»! Τό «πάρτι» όμως τώρα αρχίζει…!



Η  αλυσόδετη αιχμαλωσία της Θεολογικής Σχολής μας από τους αιρετικούς «μεταπατερικούς» (πλήν τίμιους;) ΚΑΙΡΟσκόπους, καλά κρατεί άχρι της σήμερον, μόνο που ποιός νόρμαλ (κανονικός) Ορθόδοξος Χριστιανός μπορεί να ξεχάσει την απαράδεκτη «επιστημονική αντιζηλία», αντιεκκλησιολογική και αντιπατερική αλλά και πατερικοφανή, βεβαίως βεβαίως, [1] επιστολή των αθλίων ετούτων καθηγητάδων μας;
Εγκαλώντας, άκουσον-άκουσον, τους αγίους Μητροπολίτες μας, σεβασμιωτάτους Πειραιώς κ. Σεραφείμ και Κυθήρων κ. Σεραφείμ!!!

Ώ των μασκαραλικιών η φαιδρότης και ποταπότης!



Και φυσικά πρόεδρος της Σχολής μας  από το 2012 είναι ο αξιότιμος καθηγητής κ. Χ. Σταμούλης, ο οποίος προβάλλει (προσβάλοντας τα όποια πνευματικά αισθητήρια και την νοημοσύνη μας α-φύσικα!) όπου κάτσει και όπου σταθεί, τον θεοσοφιστή και μασόνο Καζαντζάκη στα συγγράμματά του, σε διαλέξεις/μαθήματά του, σε ημερίδες προς τιμήν του «θεόπτη» Καζαντζάκη(!), μαζί με άλλους δυστυχώς καημένους Καζαντζακικομανείς [2] καθηγητές και συμφοιτητές μας! Δεν είναι δύσκολο να αντιληφθεί κανείς ότι, προβάλοντας τον μασόνο Καζαντζάκη, κάτι τις το ομοούσιο και ταυτόσημο θα έχεις μαζί του σε κάποιο α-πνευμάτιστο επίπεδο, εν σχέσει και συγκρίσει πάντοτε με τα συγκρητιστικα –οικουμενιστικά- αλλά και θεοσοφίστικα  καμώματά του, τα οποία ξεχειλίζουν στα συγγράμματά τόσο του Καζαντζάκη όσο και των φανατικών ακαδημαϊκών οπαδών αυτού![3]



Φυσικά με τον κ.Σταμούλη, πρώτα ο Θεός, επειδή τυγχάνει να ήταν ο αγαπημένος μου καθηγητής στο μάθημα της Δογματικής θα τον παραλάβω σε μελλοντική φάση με σκοπό να αναδείξω
μέσα από τα συγγράμματα του την  ψευδοδιανοουμενίστικη μανία του με τον νεονικολαΐτη Γιανναρά αλλά και τον μασονόπληκτο Καζαντζάκη, ούτως ώστε να κατανοήσουν οι απανταχού γής αναγνώστες μας τι α-νόητα «καλούδια» διδασκόμαστε από τους μισθοφόρους της  ακαδημαϊκής θεολογικής διδασκαλίας.



Πίσω στον Καϊμάκη τώρα!

Ανάμεσα στους 28 υπογράψαντες καθηγητές κατά των Μητροπολιτών, ήταν φυσικά μαντέψτε και ποιος άλλος;



Μα ο κ.Δημήτρης Καϊμάκης φυσικά! Γνωστός πλέον ανά την Οικουμενική Ορθοδοξία μας για το πνευματοκτόνο έργο του! Όποια πέτρα και να σηκώσουμε, να πάρει η ευχή, βρίσκεται αυτός…, ο άνθρωπος αυτός…, που περπατά πάντα σκυφτός(;)
 "Απ' ον σε ξέρει, ακριβά σε γοράζει" [4] κ. καθηγητά λέμε στο χωριό μας!
Όπως και το πολύ εύστοχο χρονικά στην περίπτωσή μας  «Λείπει ο Μάρτης απ’ τη Σαρακοστή»;

Και φυσικά άλλο πράγμα να πίνεις το καφεδάκι σου με καϊμάκι
και ένα άλλο φρικτό πράγμα να έχεις καθηγητή σου επί 4 χρόνια, τον «καλό» αυτό καθηγητή, ο οποίος είχε να εκφράση όλες τις «καλές» κουβέντες για τους Προφήτες, Πατέρες μας κ.λ.π.!

 

Μην αναφερθώ συν τις άλλοις  ότι, το μάθημα της Π.Δ. γινόταν, με τον κύριο καθηγητή καθιστό σταυροπόδι, λές και ήταν στο καφενείο του χωρίου του ή στο σαλονάκι του σπιτιού του, και να ρουφά τον καφέ του σε ειδικό ασημί θέρμος για καφέ και να διδάσκει σε μας τα  «χαϊβάνια» τις αρλούμπες και τα κουραφέξαλά του!




Δόξα τω Θεώ έλαβε την σύνταξή(!) του, για το όλο «θεάρεστο και διδακτικό» έργο του, όπως και για την επιζήμια και ψυχόλεθρη συνάμα οικουμενιστική πολυπλοκότητα του μασκαρεμένου σχολαστικού δογματισμού, τον οποίον μας εδίδασκε επί πολλά χρόνια στην Σχολή, και μας άφησε κληρονόμους του πλέον, τους άλλους ομόφρονες συναδέλφους του (Μιλτιάδης Κωνσταντίνου καθηγητής, Ιωάννης Μούρτζιος αναπληρωτής καθηγητής), οι οποίοι και αυτοί φέρονται να υπέγραψαν κατά των Μητροπολιτών το 2012.

Δυστυχώς, για εσάς κύριοι καθηγητές, είμαι καμήλα στην μνήμη και ολίγον ευαίσθητος σε θέματα πίστεως και μια και το θέμα μας είναι άκρως επίκαιρο, νοιώθω επιτακτική την ανάγκη, να ανακινήσω αυτό το θέμα, α΄) για να καταλάβουν (όσοι δεν κατάλαβαν ακόμα!) ανα την  Ορθοδοξο Χριστιανική Οικουμένη (και όχι Οικουμενιστική οικουμένη, όπως εσείς την φαντάσιώνεστε!) τι σόϊ  κακόδοξοι, αιρετικοί Οικουμενιστές -συγκρητιστές- θεο-σ(οφις)τές και μασόνοι αιχμαλώτισαν και κατέλαβαν την πολύτιμη Ιερά Θεολογική Σχολή μας! Και, β΄) για να δώσουμε ως απόφοιτοι πλέον ένα αποφασιστικό και θανάσιμο πλήγμα στους δύσκαμπτους  Οικουμενιστικούς θεολογικούς σχολαστικισμούς σας! Τελεία και παύλα!
Ελπίζουμε όμως στην Χάρη Του Τριαδικού Θεού ασφαλέστατα  και στην άλλη θυμόσοφη λαϊκή παροιμία ότι: « Ο Θεός αγαπά τον κλέφτη αλλά αγαπά τζιαί τον νοικοτζύρη.»! Και επειδή κύριοι



ΚΑΙΡΟσκόποι τα κάνατε όλα ερείπια σε ακαδημαϊκό επίπεδο, με μεστό θεολογικό νόημα φυσικά,  ερμηνεύει στο σπουδαίο τραγουδάκι της η χωριανή μας κ. Δέσποινα Μαλέα (Βανδή) τραγουδώντας: «…Κι εγώ ένα ερείπιο σωστό ένα μονάχα θα σου πω έχει ο καιρός γυρίσματα δυο όψεις έχουν όλα τα νομίσματα δε θα 'μαι εγώ, θα ειν' η ζωή… Έχει ο καιρός γυρίσματα…».

Καταλάβατε ΚΑΙΡΟσκόποι Οικουμενιστές; Πού θα  πάει θα καταλάβετε σε κάποια φάση…!

Αναφέρει στο παραδοσιακό Ιστολόγιο «ΘΡΗΣΚΕΥΤΙΚΆ» κατά το παρελθόν, ένας παλαιός φοιτητής και νυν  θεολόγος εκπαιδευτικός για τον αγαπητό μας καθηγητή Καϊμάκη [6]: «…Τι να
πρωτοπούμε για το νέο Πρόεδρο. Είχαμε την ατυχία να τον έχουμε καθηγητή. Να θυμηθούμε τις υβριστικές του εκφράσεις για τον προφητάνακτα Δαβίδ; Την περιγραφή των σαρκικών παθών ανθρώπων της Βίβλου, που έκανε με τρόπο αποκρουστικό; Βλέπετε μας δίδασκε Παλαιά Διαθήκη.  Ή την διδασκαλία του που "καθήλωνε" τους φοιτητές καθώς διάβαζε απλώς από τις φωτοτυπίες που είχε μπροστά του και δεν ήταν τίποτε άλλο από το ίδιο το βιβλίο του;
Να θυμηθούμε τις μεταφρασμένες στα ελληνικά
προτεσταντικές ανοησίες των βιβλίων του που ερμήνευαν την Παλαιά Διαθήκη με πνεύμα αντιπατερικό και ανορθόδοξο; Ποτέ δεν θέλησε ο κ. καθηγητής να διδάξει την πατερική ερμηνεία του ιερού βιβλίου της Παλαιάς Διαθήκης. Είχε ανταλλάξει τη χάρη της πατερικής θεολογίας με την προτεσταντική ορθολογιστική προσέγγιση…»


Παραθέτουμε δείγμα γραφθέντων άλλων παραδοσιακών συναδέλφων για να καταλάβουμε όλοι μας ότι υπάρχουν φωνές που τα φωνάζουν, τα γράφουν, τα λένε χρόνια εναντίων όλων αυτών των «μεταπατερικών» αλλά αγρόν ηγόρασαν οι αρμόδιοι…! Φυσικά εμείς δεν έχουμε αγρόν και έτσι από ανάγκη φιλοτιμίας και ευθύνης ως απόφοιτοι νεοορκισθέντες, οφείλουμε να καταγγέλουμε συνεχώς δημόσια τους αποδομητές της πίστεως μας, ακόμα και τους ίδιους τους καθηγητές και δασκάλους μας δυστυχώς, αλλιώς δουλειά σοβαρή δεν γίνεται λόγω της βαθυτάτης ριζικής διαφοροποίησης μας στα θεολογικά πράγματα!



Ωστόσο επειδή η κλίκα των ελεεινών Οικουμενιστών καθηγητών μας είναι κυριολεκτικά φατρία φίνων οχιών, πράγμα το οποίο με σκέψη πειθαρχημένη αποδεικνύει και κραυγάζει χρόνια τώρα ρωμαλέα, ο παραδοσιακός καθηγητής μας, π. Θεόδωρος Ζήσης γράφοντας στο περιοδικό «ΘΕΟΔΡΟΜΙΑ» του 2009 τα εξής [7]: «Γράφαμε στ πρτο κενο σημείωμα τι «ταλάντευτο κριτήριο κα παράβατη ρχ το περιοδικο, θ εναι μμον ες τ τς ρθοδοξίας, ες τ τν Πατέρων τς κκλησίας, κίνηση μέσα ες τ ρια πο ο γιοι θεσαν μ τν φωτισμ το γίου Πνεύματος. Ο πεύθυνοι το περιοδικο μπορε ν εναι ο μαρτωλτεροι τν νθρώπων, ν κατατρώγονται κα ν κατατυραννονται π ποικλα πάθη κα κακίες. Μ ταπείνωση κα συναίσθηση τς νθρώπινης δυναμ­ας, γι τν ποία πάντοτε πάρχει τ λεος κα φιλανθρωπία το Θεο, θ παρουσιάζουν χι τ δικ τους ζωή, συνήγοροι τν παθν κα τν δυναμιν τους, λλ τ ζω το Κυρίου ησο, τς περαγίας Θεοτόκου κα πάντων τν γίων. Πρ παντς μως θ φροντίσουν ν παραμείνουν κλι­νες, αστηρο κα νυποχώρητοι σ θέματα πίστεως κα δόγματος, στ ποα ν παρεκκλίνει κανείς, δν πάρχει λεος, συγχώρηση κα συγκατάβαση, λλ σίγουρη πώλεια τς σωτηρίας. μαρτωλς συγχωρεται, αρετικς κα­ταδικάζεται σ αώνια πώλεια. πρτος μένει μέσα στν κκλησία, μετα­νοε, ξομολογεται, βελτιώνεται, σώζεται· δεύτερος μ τν αρεση κα τν πλάνη ποκόπτεται π τν κκλησία κα χάνεται».




Όπως επίσης πιο κάτω σημείωνε ο ίδιος οξύτατα, και αυτά τα αξιομνημόνευτα περι τις περιρρέουσας καταστάσεως στην Θεολογική Σχολή μας [8]:


«Τ χειρότερο λων, κτς π τς διώξεις, τς πειλς κα τν κατασυ­κοφάντηση τν γώνων ταν, τι πιδιώχθηκε μ πιέσεις κα πεμβάσεις, κόμη κα πατριαρχν, πρς φίλα προσκειμένους κα τ ατ φρονοντας καιροσκοποντας καθηγητάς, ν ψει τς ποχωρήσεώς μου π τ Θεολογικ Σχολή, λόγ συνταξιοδοτήσεως, ν μ προχωρήσουν ξελισσμενοι σ νώτερες βαθμίδες νέοι πιστήμονες μαθητα μου ν μ κ­λεγον σ νέες θέσεις πρόσωπα τς πατερικς γραμμς, στε ν ποδου­λωθε λοκληρωτικ καδημαϊκ Θεολογία στν Οκουμενισμό, πργμα πο δυστυχς ν πολλος πισυνέβη. δη, ν μουν κόμη ν νεργεί στ Θεολογικ Σχολή, πολλο νεαρο μαθητα μου, βλέποντες τν ξέλιξη τς καταστάσεως, νσωματώθηκαν στος κρατοντες, γι ν ξασφαλσουν τς προαγωγς τους· σχύει γι ατος τ παράπονο το ποστόλου Παύλου γι κάποιον μαθητ του, τν Δημ, πο προτίμησε τ γαθ το κόσμου π τς δυσκολίες το εαγγελικο κηρύγματος. «Δημς γρ με γκατέλιπεν γαπήσας τν νν αἰῶνα, κα πορεύθη ες Θεσσαλονίκην, Κρήσκης ες Γαλατίαν, Τίτος ες Δαλματίαν· Λουκς στι μόνος μετ μο». Ετυχς πάρχουν πάντοτε κα ο Λουκάδες.»


Παρόλα αυτά οι επιστημολογούντες ΚΑΙΡΟσκόποι θεολόγοι των γραφείων τόλμησαν να εγκαλέσουν προ 2 ετών τους πιο πάνω προαναφερθέντας Μητροπολίτες μας, με διάφορα ανυπόστατα και αντικανονικά (μην πώ και φαντασιόπληκτα) συκοφαντήματα με εκλεπτυσμένη επιτηδειότητα, εκφράζοντας στην επιστολή τους την  σφοδρά εναντίωση τους για τα αναθέματα που εκφώνησε Ιεροκανονικά, ο σεβασμιώτατος άγιος Πειραιώς κ.Σεραφείμ, κατά τως αιρεσιαρχών παπιστών προτεσταντών κ.α., αλλά και συγχρόνων οικουμενιστών!
Γράφοντας τα εξής οι κύριοι καθηγητές [9] : « Από μέλος της Ιεραρχίας, τον Σεβ. Μητροπολίτη Πειραιώς κ. Σεραφείμ, την Κυριακή της Ορθοδοξίας του τρέχοντος έτους ανεγνώσθησαν «νέα αναθέματα» εναντίον του πάπα Ρώμης Βενεδίκτου ΙΣΤ΄ «κα τος ατ κοινωνοσι». Αναρωτιόμαστε, εάν η Εκκλησία της Ελλάδος τηρεί διαφορετική στάση από αυτήν του Οικουμενικού Πατριαρχείου, το οποίο δια συνοδικής αποφάσεως εν έτει 1965 ήρε το ανάθεμα του 1054 που είχε εξαπολύσει ο πατριάρχης Μιχαήλ Α΄ εναντίον των απεσταλμένων του πάπα Λέοντος Θ΄. Διότι, αποτελεί λογική ανακολουθία να αναθεματίζονται ο σημερινός πάπας Ρώμης «κα ο ατ κοινωνοντες» από έναν Επίσκοπο, και μάλιστα την ίδια στιγμή που επισήμως η Σύνοδος, στην οποία ανήκει, βρίσκεται σε θεολογικό διάλογο μαζί τους. Το αυτό ισχύει και για τους μύδρους του Σεβ. Πειραιώς κατά των Διαμαρτυρομένων, τους οποίους «συνανεθεμάτισε», παραβλέποντας πως για τέσσερεις και πλέον αιώνες ουδεμία Σύνοδος Ορθοδόξων θεώρησε σκόπιμο να προβεί σε ανάλογη ενέργεια. Οι πανορθόδοξες αποφάσεις επί του διαχριστιανικού διαλόγου οφείλουν να αποτελούν τον κανονικό οδηγό και την βακτηρία των ποιμένων της Εκκλησίας και όχι να διαβάλλονται και να καταστρατηγούνται από αυτούς.»




Οι γελοίοι Οικουμενιστές καθηγητές μας, φέρουν ως αναιμικό επιχείρημα την «άρση των αναθεμάτων» του Οικουμενιστή μακαριστού Αθηναγόρα! Αν είναι ποτέ δυνατόν(;!!!)

ΕΥΓΕ σας άγιε Πειραιώς! Ποθούμεν την επανάληψη των αναθεμάτων κατά πάντων και πασών των αιρετικών, την προσεχή Κυριακή που μας έρχεται, όπως προστάζει Ιεροκανονικά το Τυπικό της Εκκλησίας μας!


Απορούμε φυσικά, γιατί σε πολλές άλλες Μητροπόλεις τόσο σε Ελλάδα και Κύπρο, αλλά και ανά την Οικουμένη βεβαίως, απαξιούν την διαχρονική ΚΑΝΟΝΙΚΗ ενέργεια της Εκκλησίας μας, να γίνεται ανάγνωση και να αναθεματίζονται οι κακόδοξοι αιρετικοί;

Τι λόγο θα δώσουμε στον Θεό και στους αγίους Πατέρες μας;

Θα τολμήσουμε άραγε να τους πούμε:
« - Ξέρετε άγιοι Πατέρες είχαμεν περίσια αγάπη από σας γι΄αυτό αυτοκληθήκαμε και μεταπατερικοί θεολόγοι! Ή,  ξέρεις Θεέ μου, εμείς καταφέραμεν να πλανήσουμεν τον αρχέκακο όφι πρωτού αυτός να μας πλανήσει»!





Γελοία πράγματα, παρεκτός εάν στοχαζόμαστε νοσηρά για τον άκρατο και στενό επιστημονισμό της ακαδημαΐζουσας θολό-θεολογίας!






Αντί επιλόγου:

Προς όσους  αμετανόητους (πλήν φανατικά ορκισμένους) Οικουμενιστές-θέλουμεν να πιστεύουμεν με καλό λογισμό ότι υπάρχουν και αυτοί που τα βασανίζουν τα πράγματα-μας διαβάζουν και τους ξινίζει το πρόσωπο και το στομάχι με όσα διαβάσανε πιο πάνω κλείνουμε με αυτό το ανεπανάληπτο, ρωμαλέο θεολογικά, γραφθέν/καταπέλτης του καθηγητού και πατρός Θεοδώρου Ζήση, και ας το βασανίσουν καλά μέσα στην λαίλαπα του Οικουμενισμού που συμπαρασύρθηκαν πολλοί στις αφυδατωμένες πνευματικά και νοσηρές ιδεολογίες των μεταλλαγμένων «Ορθοδόξων» [10]:
 «Ο τεχνολογοντες κα πιστημολογοντες θεολόγοι τν γραφείων, μακρι π τς γωνίες κα τος γνες το πληρώματος τς κκλησίας, χωρς ργα κα πράξη ζως κα μολογίας, θ χουν τν τύχη τς κάρπου συκς, μερικο μάλιστα δονοθηροντες κα δικαιολογοντες τ το κόσμου εναι κατ τν πιστολ ούδα «νεφέλαι νυδροι π νέμων παραφερόμεναι, δένδρα φθινοπωρινά, καρπα, δς ποθανόντα, κριζωθέντα, κύματα γρια θαλάσσης παφρίζοντα τς αυτν ασχύνας, στέρες πλανται ος ζόφος το σκότους ες τν αἰῶνα τετήρηται»






ΥΣΤΕΡΟΓΡΑΦΟ:

Απαντά αναλόγως με ποιμαντική ευθύνη και ο άγιος Κυθήρων κ. Σεραφείμ προς τους ακαδημαϊκούς δασκάλους μας [11] :
«Τό ρθόδοξον πλήρωμα ναμένει πό τούς σεβαστούς  Πανεπιστημιακούς διδασκάλους τήν πιβαλλομένην εαισθησίαν ες τά κανονικά - κκλησιολογικά καί δογματικά θέματα, τά ποα ναφύονται, πως τά ζητήματα τς «μεταπατερικς» καλουμένης θεολογίας, τς μετανεωτερικότητας, τς συμμετοχς ν ρ Θείας Λατρείας τεροδόξων (Ρωμαιοκαθολικο καί ρμενίου κληρικο νδεδυμένων τά ερατικά των μφια καί διερχομένων διά τς ραίας Πύλης το ν Φαναρί Πατριαρχικο Ναο κατά τόν Μέγαν Πατριαρχικόν σπερινόν τς γάπης, Πάσχα 2012 καί ναγνωσάντων τό ερόν Εαγγέλιον ες τήν γλσσαν των), κοινωνήτων ντων, κατά τήν πιωτέραν κφρασιν το 10ου ποστολικο Κανόνος, τς συμμετοχς ρθοδόξων Προκαθημένων κατά τήν «Παγκόσμια μέρα προσευχς τν Θρησκειν γιά τήν ερήνη», παρόντος το Πάπα καί τν ρχηγν λων τν θρησκειν (καί κπροσώπων θρησκειν βουντού, δηλ. μαγείας), λων ατν ς «Προσκυνητν τς ληθείας καί τς ερήνης», κρατούντων λων πό μίαν ναμμένην κανδήλαν ες σίζην τς ταλίαν (κτώβριος 2011) κ.λπ., κ.λπ.»















ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:


[1] Οικουμενιστικό ιστολόγιο, «ΑΜΕΝ.gr», Πύλη Εκκλησιαστικών ειδήσεων, Νίκου Παπαχρήστου, « Βαρυσήμαντη επιστολή Καθηγητών ΑΠΘ για τους "αντιρρησίες" των διαλόγων»,
                        http://www.amen.gr/article8899


[2] Παναγιώτη Νούνη, «Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΞΑΝΑΣΤΑΥΡΩΝΕΤΑΙ ΥΠΟ ΤΗΣ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΡΙΑΣ κ.ΜΑΡΙΑΣ ΧΑΤΖΗΑΠΟΣΤΟΛΟΥ ΚΑΙ ΤΟΥ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΟΥ ΚΑΘΗΓΗΤΟΥ ΤΗΣ κ.ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΥ ΣΤΑΜΟΥΛΗ!!!»,        http://apologitikaa.blogspot.com/2013/09/blog-post_25.html


                          
[3] Οικουμενιστικό ιστολόγιο, «Θεολογικά δρώμενα», «Πνευματικότητα και Θρησκευτικότητα στον Νίκο Καζαντζάκη»,


[4]  Κυπριακές παροιμίες,

[5] «Ο νέος Πρόεδρος του Τμήματος Θεολογίας ΑΠΘ όπως τον γνώρισα» http://thriskeftika.blogspot.com/2009/06/blog-post_9338.html

[6] Πρωτ.Θεοδώρου Ζήση, ΔΥΣΚΟΛΟΣ Ο ΔΡΟΜΟΣ ΤΗΣ "ΘΕΟΔΡΟΜΙΑΣ" ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΔΕΚΑΕΤΙΑ, Θεοδρομία, έτος ΙΑ΄, τεύχος 1, (Ιανουάριος – Μάρτιος 2009),


[7] π. Θ.Ζήση, αυτόθι.

[8] Οικουμενιστικό ιστολόγιο, «ΑΜΕΝ», ένθ.ανωτ.


[9] π.Θ.Ζήση, «Θεοδρομία», ένθ. ανωτ.


[10] Μητροπολίτης Κυθήρων κ.Σεραφείμ, φειλομένη  πάντησις Σεβασμιωτάτου Μητροπολίτου Κυθήρων κ. Σεραφείμ πρός «θεράποντας τς ερς πιστήμης τς Θεολογίας»,