Translate

Πέμπτη, 27 Φεβρουαρίου 2014

Οι ακαδημαϊκές «φίνες-οχιές» ζώνουνε τις Θεολογικές Σχολές μας! (ΜΕΡΟΣ Α’)



ADVERSUS HAERESES ECUMENISMUS- ΚΑΤΑ ΤΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΩΝ!

[ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΑΪΜΑΚΗΣ:Οικουμενιστικά λεχθέντα και γραφθέντα υπό του ομότιμου καθηγητού του Α.Π.Θ.!]
                                                                   του Παναγιώτη Νούνη                 




       
                                                          





 «Γεννήματα χιδνν, τς πέδειξεν μν φυγεν π τς μελλούσης ργς;» (Μάτθ. 3,7)






Το καλοκαιράκι του 2012, δέχθηκα μίαν αιφνίδια ύπουλη επίθεση από την φίνα-οχιά(Macrovipera lebetina cypriensis)  στην αυλή του σπιτιού μου, με αποτέλεσμα με την Χάρη του Ζωοποιού Σταυρού(πρόλαβα και τον έβαλα φυσικά) να αναζητήσω σκουπόξυλο και να την εξουδετερώσω ακαριαία, διότι σε περίπτωση ελλείψεως αντιδράσεως εάν προλάβαινε να με δαγκώσει, θα μου ψάλλατε το «μετά πνευμάτων…»!



Αυτό το είδος της οχιάς-φίνας, έχει ένα ειδικό χαρακτηριστικό λένε οι ειδικοί ερπετολόγοι. Έχει ένα χαρακτηριστικό που δεν έχουν άλλα δηλητηριώδη φίδια άλλων χωρών, είναι ταυτόχρονα νευροτοξικό και αιμοτοξικό. Επηρεάζει δηλαδή και το αίμα και το νευρικό σύστημα, παραλύοντας το νευρικό σύστημα για να ακινητοποιήσει το θύμα και να μπορέσει να το φάει…, φυσικά θα πρέπει να είμουνα ανόητος να καθόμουνα να με έτρωγε μια φίνα-οχιά!
Ο μόνος τρόπος εξουδετερώσεως της είναι, να την βαρέσεις μέχρι τέλους στο κεφάλι, πράγμα δύσκολο βέβαια εάν είναι νευρική και ορμητική! Για να πώ την αλήθεια με ένα σκουπόξυλο δύσκολο είναι να βρείς και να λειώσεις το κεφάλι της, ειδικά, όταν σου κάνει επιθέσεις. Τα πρώτα κτυπήματα θυμάμαι που τις έδωσα, ήταν παντού στο σώμα της, και μέχρι να πετύχω το κεφάλι είδα και έπαθα,αλλά Χάριτι Θεού,το κεφάλι της έγινε ένα με το δάπεδο!
Τι με έπιασε τώρα και σας τα λέω όλα αυτά τα προλογικά;



Διότι απλούστατα, ανάλογες «οχιές» υπάρχουν και στο ανθρώπινο είδος μας, και ειδικά στον Εκκλησιαστικό και ακαδημαϊκό-θεολογικό χώρο, και αυτό το εκφράζουμε από ιδιαιτέρα γνώση και εμπειρία με μία βασική διευκρίνιση: σκοπός και στόχος μας ως «Απολογητικά», δεν είναι να στεναχωρήσουμε τους καλούς καθηγητές μας, αλλά να τους προβληματίσουμε βαθύτατα και αγαπητικά, τώρα πλέον που και αποδεσμευθήκαμε από το συμβιβαστικό ακαδημαϊκό «πνεύμα» τις σχολής μας και μπορούμε να κρίνουμε τα πράγματα, πιο αντικειμενικά ως παρατηρητές και με νηφάλια ερευνητική σκέψη!
Καρδίες και νεφρούς δεν διαβάζουμε φυσικά, έτσι θεωρούμε ότι άπαντες οι καθηγητές μας έχουνε καλές προθέσεις και είναι καλοί ως άνθρωποι και καθηγητές…, αλλά…, υπάρχει ένα «αλλά», βαθύτατο ερωτηματικό που κατατρώει την ψυχή μας!

Μπορεί κάποιος να είναι καλός (μηδενός εξαιρουμένου ακόμα και του γράφοντος) άνευ του Θείου Κάλλους;

 Θεωρούμε ότι, δεν υπάρχει πιο οντολογικό αλλά και ουσιαστικό ερώτημα που θέσαμε μέχρι στιγμής από το ιστολόγιό μας!

Στην Ορθόδοξη Πατερική Δογματική Διδασκαλία μας μαθαίνουμε ότι καλός είναι, όποιος, φέρει μέσα του το Κάλλος Του Τριαδικού Θεού!

Είναι, ή δεν είναι έτσι;


 Το αφήνω στην κρίση σας!




Στην σχολή που φοιτούσα 30 ετών τότε (μπήκα μεγάλος σε ηλικία στην σχολή), στο Θεολογικό τμήμα, όταν άκουγα διαλέξεις (αλλά και μελετούσα οικουμενιστικά εγχειρίδια), οικουμενιστικές και προτεσταντόπληκτες, με ζώνανε τα  «δηλητηριώδη φίδια» των κακόδοξων τοξικών αποβλήτων τους, ενώ ένοιωθα και βίωνα μία εσωτερική και εξωτερική ψυχοσωματική ταραχή, με τα όσα συμπαρομαρτούντα άκουγα ως αυτήκοος και αυτόπτης μάρτυρας, πράγμα που με ανάγκαζε να εκφράζω ως απορία και παράπονο στον εκάστοτε καθηγητή, διότι ως απλός πιστός, άλλα διδάχθηκα στην ζωή μου, στην ενορία μου, και άλλα ως φοιτητής συνάντησα, τα εντελώς αντίθετα, ανάποδα θεολογικά πράγματα, πλήν ελαχίστων  λαμπρών εξαιρέσεων.


Μία από τις πολλές προφορικές αλλά και φαρμακερές διαλέξεις, που έλαβα μέρος, ήταν στο Δ΄ εξάμηνο, με υποχρεωτικό μάθημα την: «Ερμηνεία Ποιητικών και Προφητικών Βιβλίων της Παλαιάς Διαθήκης από το Κείμενο των Ο΄»[1]!
Το μάθημα αυτό, αναφέρει ο Οδηγός Σπουδών: « χωρίζεται σε δύο ενότητες. Η ερμηνεία ποιητικών βιβλίων της Παλαιάς Διαθήκης περιορίζεται στην ανάλυση ενοτήτων από το Ψαλτήρι… αναλύεται και ένας τουλάχιστον ψαλμός από κάθε λογοτεχνικό είδος. Στη δεύτερη ενότητα γίνεται προσπάθεια να προσεγγίσουμε το θέμα της Ιουδαικής εσχατολογίας




Καθηγητής του τότε μαθήματος αυτού, ήταν ο πρώην πρόεδρος της σχολής μας  κ.Δημήτριος Καϊμάκης, με το ενδιαφέρον εγχειρίδιο «Ψαλώ τω Θεώ μου»[2]! Βιογραφικά του κ.καθηγητού μπορείτε να βρείτε στο διαδύκτιο. Όπως επίσης μπορείτε να βρείτε(άκουσον άκουσον!) και άρθρα του σε περιοδικά προτεσταντών «Ευαγγελικών»(;!!!) [3]
Αγνοώ εάν είναι ή όχι Ευαγγελικός προτεστάντης ο καθηγητής μας,αυτό που γνωρίζω όμως είναι ότι είχε έναν ενάρετο Ορθόδοξο κληρικό πατέρα,εφημέριο στην Αγία Σοφία Θεσσαλονίκης, όπου και ανεπαύθη!
Θα ήθελα να προσθέσω ότι, είναι γνωστό τοις πάσι ότι ήταν ο πιο δύστροπος καθηγητής της σχολής μας στην εξεταστική περίοδο! Τόσο η ύλη του, οι σημειώσεις του, τα εγχειρίδιά του, τα προφορικά μαθήματά του, ειδικά για μένα, αλλά και πολλών άλλων συμφοιτητών μου εκφράζω την άποψη, ήταν πολύπλοκα και συγκεχυμένα σε βαθμό παραφροσύνης! Η ανταμοιβή βεβαίως της πολυμόχθου περίπλοκης αυτής μελέτης μας, ήταν βαθμολογία κυρίως δυάρι άντε τριάρι, εννοώ δηλαδή ότι μετά δυσκολίας αυτός ο καθηγητής να περνούσε φοιτητές εάν δεν τους δυσκόλευε την φοιτητική ζωή πρώτα! Φάνηκα τυχερός βεβαίως μια φορά με έκοψε, αν θυμάμαι καλά, ξαναδιάβασα και το πέρασα! Πάμπολλοι φοιτητές επι-πτυχίω θυμάμαι, χρωστούσαν το μάθημά του και συνήθως με δυσκολία το περνούσαν με ένα πεντάρι!
Και όλα αυτά για ένα μάθημα φαινομενικά απλό και γνωστό όπως την Παλαιά Διαθήκη!!!


Γ) Τα  προτεσταντόπληκτα κακόδοξα εγχειρίδια και βιβλία των καθηγητών εν Ελλάδι,οι οποίοι πιθηκίστικα μιμούνται και αντιγράφουν άκριτα τους ακαδημαϊκούς δικούς τους δασκάλους ξένους και ημέτερους! [4]

Δ) Και τέλος το σημαντικό, παντελή έλειψη, σημείου αναφοράς, της Πατερικής Ορθόδοξης Θεολογίας και ερμηνευτικής στους «Βιβλικούς» ακαδημαϊκούς τόσο της Παλαιάς όσο και της Καινής Διαθήκης! Άσχετα, εάν το συγκεκριμένο εγχειρίδιο του κ. Καϊμάκη αναφέρει αναιμικώς ως ερμηνευτές μερικούς αγίους πατέρες, κάνει όμως ένα τραγικώτατο λάθος!!!

 Συντάσσει στους ειδικούς υπότιτλους του πονήματός του «Καινή Διαθήκη και Πατέρες», τον κακόδοξο και Συνοδικά καταδικασθέντα εκκλησιαστικό συγγραφέα Ωριγένη [5] ανάμεσα, στους αγίους Πατέρες που μας παραθέτει, αποσκοπώντας σε τί ο κ. καθηγητής;

 Νόμιζε ότι δεν θα εντοπίζαμε την ανόνητη ανοησία του;

Το πρόβλημα είναι βαθύ! Ή δεν ξέρει, ή ξέρει και το έκανε σκόπιμα!Τρίτη λύση δεν χωρεί! Αγνή άγνοια, δεν υπάρχει, όπως μας έλεγε συχνά ένας καλός δάσκαλός μας!
ΟΥΤΕ επίσης, αναφέρει στην βιβλιογραφία  του συγγράμματός του, άπαντες τους αγίους πατέρες, και εκκλησιαστικούς συγγραφείς, τους οποίους ενώ χρησιμοποιεί τους καταγράφει ως υποσημείωση ΜΟΝΟ, κάτω χαμηλά, σε κάθε υποκεφαλίδα του ανάλογου κεφαλάιου(;!!!).

Τα πράγματα έτσι έχουν, και ίσως, ακόμα πολύ χειρότερα, όταν και εφόσον ο εκάστοτε καθηγητής είναι ορκισμένος οικουμενιστής, ορκισμένος συγκρητιστής δηλαδή, αλλά και «μη βέβηλος» μασόνος, πράγμα  που τους βοηθά στην ακαδημαϊκή ανέλιξη και εξέλιξη τους!





Επειδή προσφάτως, πολλοί ΚΑΙΡΟσκοπίτες και ορκισμένοι οικουμενιστές, ξεθάρευσαν τις τελευταίες μέρες και ειρωνεύονται αήθως τους παραδοσιακούς θεολογούντας συναδέλφους μας, λάβαμε την ιδέα να απομαγνητοφωνήσουμε τα κύρια μέρη και ειδικώς τα λεχθέντα των κακοδοξούντων καθηγητών μας, με σκοπό να βοηθήσουμε τους αγνοούντας αναγνώστες μας, να καταλάβουν τι παίζει άραγε, στο «μαγαζάκι» της Σχολής μας, με πρωταγωνιστικούς ρόλους,μερικούς απο τους «πανηγυρτζίδες» καθηγητές μας(;!)




Και για να γίνει αυτό το ρωμαλέο ξεκαθάρισμα, θα πρέπει την κάθε «φίνα-οχιά» ξεχωριστά, να την συντρίψεις στο κεφάλι της αλλοιώς κινδυνεύεις να μετατραπείς σε άψυχο σαρκίον! Στην παρούσα φάση φαρμακερή «οχιά-φίνα» είναι η  ακαδημαϊκή



διδασκαλία(γραπτή και προφορική) του σεβαστού μας κατά τα άλλα, ομότιμου πλέον καθηγητή κ.Δημήτριου Καϊμάκη,ο οποίος άνευ περιστροφών, ήταν και είναι, το «μεγάλο κεφάλι» εν Ελλάδι, του τραγικού α-θεολόγητου αυτού μαθήματος της Π.Διαθήκης. Ωστόσο, πριν πάμε στο επόμενο άρθρο μας, με τα όσα αποκαλυπτικά θα σας παρουσιάσουμε περί της «θεοπνεύστου» διδασκαλίας υπό του πιο πάνω καθηγητή μας, θα σας παραθέσουμε τι λέει εν συντομία ένας άλλος καλός δάσκαλός και  καθηγητής μας για την όλη περιρρέουσα σχολαστική ατμόσφαιρα…!
Αναφέρει ενδεικτικά ο καλός μας δάσκαλος και καθηγητής κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης



με θεολογική γλαφυρότητα στο διδακτικό εγχειρίδίο του, τα εξής αποκαλυπτικά, τα οποία είναι η ουσιαστική συμπύκνωση, αλλά και η επιβεβαίωση, των όσων καταγγέλουμε ως απόφοιτοι επιστήμονες της σχολής μας [1]: «Η σύγχρονη ακαδημαϊκή θεολογία, όπως αυτή προκύπτει από την δομή και λειτουργία των Θεολογικών Σχολών, έχει Δυτικές -και ακόμα ειδικότερα- ευρωπαϊκές εξαρτήσεις. Πιό συγκεκριμένα, οι Ορθόδοξες Θεολογικές Σχολές κατά την δομή και διάρθρωσή τους είχαν ως πρότυπο τους τις Προτεσταντικές Θεολογικές Σχολές της Γερμανίας.»!
Καταλάβατε ως εκ τούτου αγαπητοί πατέρες, μητέρες και αδελφοί, το άθλιο «μαγαζάκι» μας, τι ελεϊνό και φάλτσο ρεπερτόριο παρουσιάζει αμασητί τόσα χρόνια στους πάππους, γονείς, εμάς και αύριο στα παιδιά μας;

Έως πότε θα κυριαρχεί στα πράγματα η αυθάδης πεποίθηση του άκριτου αιρετικού επιστημονισμού;




Υστερόγραφον:

Θα ήθελα να κλείσω με το εξής ανεπανάληπτο λεχθέν του υπέροχου  μακαριστού Αλβέρτου Άϊνστάιν: «Αν τα γεγονότα δεν συμφωνούν με τη θεωρία, τότε αλίμονο στα γεγονότα.»!
Και το άλλο σπουδαίο λεχθέν του: « Η επιστήμη είναι ένα υπέροχο πράγμα, αν δεν χρειάζεται να βγάλεις το ψωμί σου από αυτήν.»…! (συνεχίζεται…)














ΣΗΜΕΙΩΣΕΙΣ:
[1] Θεολογική Σχολή,Α.Π.Θ.,Οδηγός Σπουδών-Τμήματος Θεολογίας,Θεσσαλονίκη 2008,σελ.26-27.

[2] Δημήτρη Β.Καϊμάκη,Ψαλώ τώ Θεώ μου(Υπόμνημα σε εκλεκτούς ψαλμούς), Εκδόσεις: Βάνιας, Θεσσαλονίκη 2010, σσ. 384.

[3] Περιοδικό: Αστήρ της Ανατολής, Άρθρο: Ημέρα Κυρίου-Από τον προφήτη Αμώς στον Απόστολο Παύλο, Μηνιαια Έκδοση: «Ελληνική Ευαγγελική Εκκλησία», Εκδίδεται από το 1858, σελ.133-136, (!!!) , http://www.gec.gr/astir/may09.pdf, [Το θέτω στα εισαγωγικά,διότι η μόνη Ελληνική Εκκλησία που γνωρίζω εν Ελλάδι, είναι η Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία μας, με Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος τον κ.Ιερώνυμο! Εκτός και αν στο Σύμβολο της Πίστεως μας κ.Καϊμάκη, αναφερόμαστε στην «…Μία αγία Καθολική και Αποστολή Εκκλησία…»και εννούμε άλλα(;!) Εννούμε μία, δυό, ή τρείς και βάλε; ].


[4] Δ.Καϊμάκη, όπως πιο πάνω, Βιβλιογραφία, σελ.363-380.

[5] Του ιδίου,Ψαλώ τώ Θεώ μου,σελ.95-99.

[6] Δημητρίου Ι. Τσελεγγίδη, Ορθόδοξη Θεολογία και Ζωή-Μελέτες Συστηματικής Θεολογίας, Εκδόσεις: Π.Πουρναρά,Θεσσαλονίκη 2005, σελ. 235.