Translate

Δευτέρα, 16 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΕΡΙ ΕΚΠΟΝΗΣΕΩΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΙΩΝ



ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ: ΠΕΡΙ ΕΚΠΟΝΗΣΕΩΣ ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΚΑΙ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΩΝ ΦΟΙΤΗΤΙΚΩΝ ΕΡΓΑΣΙΩΝ ΚΑΙ ΔΟΚΙΜΙΩΝ

Θέλετε βοήθεια, υποστήριξη και ενίσχυση σε φοιτητικές εργασίες;

Αναλαμβάνεται υπεύθυνη ακαδημαϊκή υποστήριξη, διόρθωση, ενίσχυση και σημαντική βοήθεια για εκπονήσεις και δημιουργία γραπτών Προπτυχιακών και Μεταπτυχιακών φοιτητικών εργασιών, μελετών, εκθέσεων, διπλωματικών, πτυχιακών, δοκιμίων κ.ο.κ. με χαμηλό κόστος και υψηλή ποιότητα.

Αναλαμβάνονται ιδιαίτερα, διορθώσεις και επιμέλεια κειμένων, αλλά συνάμα και υποστήριξη-συγγραφή «εκ του μηδενός» για ακαδημαϊκές μελέτες, πτυχιακές εργασίες και Δοκίμια για τους επόμενους ακαδημαϊκούς κλάδους:

(1) Κλασικών Σπουδών και Φιλοσοφίας.
(2) Ιστορίας.
(2) Βυζαντινών Σπουδών.
(3) Ποιμαντικής και Κοινωνικής Θεολογίας.
(4) Ψυχολογίας.
(5) Κοινωνιολογίας.
(6) Βιοηθικής.
(7) Παιδαγωγικά.
(8) Φιλοσοφίας.

Για περισσότερες πληροφορίες, απορίες, ερωτήσεις, κοστολόγηση και επικοινωνία παρακαλώ αποταθείτε με γραπτό προσωπικό σας μήνυμα στο inbox μας,

είτε στα Email:

pnouni01@ucy.ac.cy ή panagiotisnounis@gmail.com

καθώς και στο προσωπικό μας τηλέφωνο

00357-96897711.

Φιλικά


Παναγιώτης Νούνης




Ο ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΙΕΒΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ κ. ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΑ ΒΡΑΒΕΥΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΣΣΩΝΟΥ «ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ»



Ο ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΙΕΒΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΟΥΚΡΑΝΙΑΣ κ. ΕΠΙΦΑΝΙΟΣ ΘΑ ΒΡΑΒΕΥΘΕΙ ΜΕ ΤΟ ΒΡΑΒΕΙΟ ΤΟΥ ΑΡΧΙΜΑΣΣΩΝΟΥ «ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΑΘΗΝΑΓΟΡΑ»

Του Παναγιώτη Νούνη

Γιά να δούμε, άραγε, τί νεο-εκκλησιολογικές φανφάρες θα καταγράψει πάλιν και πολλάκις ο μητροπολίτης Ναυπάκτου.

Λάου λάου μας το πάει ο σεβασμιώτατος να συνταχθεί είτε σχετικά είτε και απόλυτα με την Νέα Εκκλησιολογία του Οικουμενικού Πατριάρχη ... και αν δεν συνταχθεί με αυτήν, θα δημιουργήσει μιά νεώτερην εκκλησιολογία που να βολεύει Οικουμενιστές, αντι-Οικουμενιστές και τις «Ετερόδοξες Εκκλησίες».

Καλύτερον «δικηγόρον του Διαβόλου» (και χωρίς εισαγωγικά για όσους δεν ενοχλούνται αισθητικά) δεν θα έβρισκε το οικουμενιστικό πατριαρχείον.

Εξάπαντος η νέα Εκκλησιολογία του οικουμενιστού Πατριάρχη είναι κακόδοξη με φυτεμένα πλέον «εν Συνόδω» τα σπέρματα του Δογματικού και Κανονικού Σχίσματος.

Αυτά έπρεπε να καταγγέλνει και να αντιμάχεται ο Ναυπάκτου, και όχι να αντιμάχεται ματαίως όσους επικρίνουν τις θεολογικές αστοχίες και μαλακίες του. Αφού παρακολουθεί χρόνια ολόκληρα τα εκκλησιαστικά πράγματα από πρώτο χέρι θα έπρεπε να εκφράζει καθαρή και ξεκάθρη θεολογική άποψη και να μη συσκοτίζει αλλά και να μη σκανδαλίζει το πλήρωμα της Εκκλησίας. Αλλά για λόγους «διπλωματίας» και «για να τα έχει καλά με όλους» (ο ίδιος το κατέγραψε χωρίς αιδώ), ώστε να αυξάνονται οι πωλήσεις των βιβλίων του και το κύρος του, μασάει τα λογάκια του σαν γνήσιος δείλαιος καλαμαράς.

Όντως παράδοξη και συνάμα τραγελαφική η στάση του Ναυπάκτου. Που πρέπει να προβληματίζει βαθέως τον κάθε αντιοικουμενιστή Κληρικό, Μοναχό και Λαϊκό, και να αντιληφθεί γιατί ο αντι-Οικουμενιστικός αγώνας πορεύεται και διολισθαίνει «κατά διαόλου» είτε πρός αλγεινό γκρεμοτσάκισμα.

Βέβαια την τιμή και την υπόληψη του πανίερου θεσμού της Εκκλησίας την διασώζουν οι σύγχρονες κατακόμβες των Εσχατομαρτύρων και Ομολογητών της Εκκλησίας των ιερώς Αποτειχισμένων Πρωτοπρεσβυτέρων.

Την στάση των παραδοσιακών και αντιΟικουμενιστών Ιεραρχών μας να προσέξουμε... που ενώ με τα χείλη τους και τα γραπτά τους καταγγέλουν, θεωρητικά και χρόνια ολόκληρα τον Οικουμενισμό, ΔΕΝ διενεργούν και ΔΕΝ ενεργοποιούν, πρακτικά, τα όπλα που τους παρέχονται δωρεάν από τους Ιερούς Κανόνες ώστε να αντιμετωπίσουν με θάρρος και ανδρεία τους ορκισμένους Οικουμενιστές.

Από την στιγμή που μάχονται τον πολυκέφαλο Οικουμενισμό, αν ήτο επόμενοι τοις αγίοις Πατράσιν, αν ήτο ημίθεοι Ηρακλείς, θα έπρεπε να μάχονται και κατά μέτωπον και να τσακίζουν κατακέφαλα τους αχρείους Αρχι-οικουμενιστές!

Γιατί άραγε τόση δειλία; Γιατί φοβούνται την μετωπική σύγκρουση; Απο ιδιοτέλεια ή απο ανιοδιοτέλεια παραμένουν τόσο καιρό αδρανείς και παθητικοί αντιΟικουμενιστές;

Πολλώ μάλλον, γιατί άραγε, υποσκάπτουν και κατηγορούν τον αντιοικουμενιστικό αγώνα μερικών Ομολογητών Πρεσβυτέρων, Μοναχών και Λαϊκών και είναι κάθετα ενάντιοι στα Κανονικά μέτρα που πάρθησαν και προτείνονται, ευλόγως και δικαίως, από την Πατερική Θεολογία και τους ιερούς Κανόνες; Μη αναφερθώ και στην χονδροειδέστατη α-νοησία, άγνοια, ημιμάθεια, αμάθεια και θεολογική ασχετοσύνη μερικών, που ταυτίζουν ακόμη εμμονικά, σχεδόν ψυχωτικά, το Σχίσμα με την Ιερά Αποτείχιση. Όποιος συνεχίζει αυτό το σατανικό βιολί φτύστε τον κατάμουτρα.

Οι Φαναριώτες, κατέκριναν και κατακρίνουν ακόμη, αδίκως, κόσμο και κοσμάκη, τον Λαό του Θεού κυρίως, επειδή σχετίζονται και διατηρούν εκκλησιαστική κοινωνία με δήθεν σχισματικούς, αλλά κατ΄ακρίβειαν πρόκειται κανονικά για ιερώς Αποτειχισμένους Πρωτοπρεσβυτέρους και Αρχιμανδρίτες.

Ο Λαός του Θεού τί να πεί τώρα, που παρατηρεί τους Φαναριώτες και Έλληνες Ιεράρχες μας να έχουν εκκλησιαστική κοινωνία με τω όντι Σχισματικούς Ουκρανούς, κανονικά καθαιρεμένους και έκπτωτους από την Εκκλησία της Ουκρανίας και την Εκκλησία της Ρωσίας, με την επικύρωση μάλιστα του οικουμενικού Πατριαρχείου και σύμπασας των κατά τόπους Αυτοκεφάλων ορθοδόξων Εκκλησιών;

Τί να πεί ο Λαός του Θεού για το θλιβερό κατάντημα του Φαναρίου;

Ενδεχομενικά για να θεραπευθεί η εικόνα του οικουμενικού Πατριαρχείου που συγχρωτίζεται με Σχισματικούς και αιρετικούς θα πρέπει ο εν λόγω Σχισματικός Μητροπολίτης της Ουκρανίας να περιφερθεί σαν τον θίασο του Καραγκιόζη. Γιατί όχι; Και να λαμβάνει βραβεία ολκής για να εμπλουτίσει το βιογραφικό του και να ωραιοποιήσει την εικόνα του. Γιατί όχι; Αν ζητήσει ο Πατριάρχης του Γένους μας κωλοτούμπες, θα τις κάνει και με το παραπάνω.

Με το συμπάθιο για το επόμενο τολμηρό γραφθέν: οι ακαθαρσίες δεν πρόκειται ποτέ να ευωδιάσουν, όσο και να βάζουμε κολώνιες και μυρωδικά. Το ίδιο και το Κανονικό Σχίσμα που διενήργησε, δυστυχώς, το οικουμενικό πατριαρχείο μας, εις βάρος της κανονικής Ουκρανικής Εκκλησίας και εις βάρος της Εκκλησίας της Ρωσίας.

Ωστόσο, δεν μου φαίνεται καθόλου παράδοξο που θα βραβευθεί με τον βραβείο του Αρχιμασσώνου «Πατριάρχη Αθηναγόρα». Γιατί να μας ξενίζει άλλωστε; Οι ακαθαρσίες οδεύουν πρός τον λάκκον με τους βόθρους. Θα με ενοχλούσε βέβαια, αν ο Σχισματικός Μητροπολίτης ή ο Οικουμενικός Πατριάρχης, λάβουν Νομπέλ Ειρήνης ή Όσκαρ καλύτερου Ανδρικού ρόλου, στην χολυγουντιανή ταινία η «Σύνοδος της Φαναριώτικης Φαμίλιας». Γιατί να λάβουν τέτοια βραβεία; Και ο Τσίπρας τι θα πάρει μετά; Βέβαια πήρε αυτό που του άξιζε.

Να μας ενοχλούσε, επίσης, αν ο σχισματικός Μητροπολίτης βραβευόταν με το βραβείο «Άγιος Γρηγόριος Παλαμάς» ή το βραβείο «Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης» οι οποίοι άγιοι, αμφότεροι, πολέμησαν στην εποχή τους και υπέστησαν διώξεις, τους τότε Σχισματικούς και Αιρετικούς Οικουμενικούς Πατριάρχες και Αυτοκράτορες της , με ρωμαλέο και Προδρομικό φρόνημα, εξάπαντος ορθόδοξο πόλεμο με απλανή τρόπο.

Τί σχέση έχει ο Ναυπάκτου, ο σχισματικός Μητροπολίτης, ο Οικουμενικός πατριάρχης με αυτούς; Προφανώς καμμία συγγένεια.

Και επειδή η Μεγάλη του Χριστού Εκκλησία είναι θεραπευτήριο ψυχών, όπως μας διδάσκει συστηματικά ο Ναυπάκτου, απεφάνθη να χορηγήσει ως αντίδοτον φάρμακο για την παραπέουσαν εικόνα της, το βραβείο του Αρχιμασσώνου οικουμενικού πατριάρχη Αθηναγόρα.

Όσα βραβεία και να πάρει, στην συνείδηση της συντριπτικής πλειοψηφίας των απανταχού Ορθοδόξων Ρωμηών, ο μητροπολίτης Κιέβου και πάσης Ουκρανίας θεωρείται Σχισματικός και νεροκουβαλητής του οικουμενιστού Πατριάρχη μας, ο οποίος κακόγνωμα και άστοχα, είτε από πολιτικές είτε από εκκλησιαστικές σκοπιμότητες, προκάλεσε Κανονικό Σχίσμα, μετά το Δογματικό Σχίσμα που έπηξε στην μοιχοΣύνοδο του Κολυμπαρίου, προκάλεσε φοβερή διαίρεση και σύγχυση στο Χριστεπώνυμο πλήρωμα, διαμέλησε την Ορθόδοξη Καθολική Εκκλησία.

Εμένα η απορία μου είναι: για τις μαλακίες που ξεστόμισε ο Αρχιεπίσκοπος Αμερικής, τί βραβείο θα πάρει; Τον Θρόνο του Οικουμενικού Πατριαρχείου; Ά μάλιστα!

Του Παναγιώτη Νούνη

Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής
Tηλ.: 00357-96897711, panagiotisnounis@gmail.com


Σάββατο, 14 Σεπτεμβρίου 2019

ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ



ΦΕΡΕΦΩΝΑ ΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΛΕΜΕΣΟΥ ΜΕ ΣΥΚΟΦΑΝΤΟΥΝ ΩΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΣΧΙΣΜΑΤΙΚΟ ΘΕΟΛΟΓΟ
(Προσκομίζω νέα φωτογραφημένα ντοκουμέντα)

Του Παναγιώτη Νούνη

Τί το ήθελα ο ταλαίπωρος να γράψω, δημόσια, μιά γραμμή σχόλιο υπέρ του αγίου Μόρφου και οι βαλτοί τα τσιράκια του μητροπολίτη μας Λεμεσού έπιασαν εργολαβεία.

Αυτό θεωρήθηκε από την ιερά Μητρόπολη της Λεμεσού μας, ώς θανάσιμο μου αμάρτημα!...

Ένα ακόμη ενδεικτικό στοιχείο, ότι ο Λεμεσού υποσκάπτει παρασκηνιακά τον Μόρφου την ίδια στιγμή που του τηλεφωνεί για να του συμπαρασταθεί.

Υποκρίνονται, οι αυλικοί και τα τσιράκια του Λεμεσού, εντός του διαδικτύου, ότι δεν με ξέρουν, και προσπαθούν να με συκοφαντήσουν επί καθημερινής βάσεως ως δήθεν αιρετικό θεολόγο και τάχα μου σχισματικό Παλαιοημερολογίτη.

Ιδιαίτερα προσπαθούν να με εξοντώσουν ηθικά όπως πράττουν μεθοδικά χρόνια ολόκληρα και με τον Θεολόγο κ. Παναγιώτη Τελεβάντο.

Αυτές είναι οι συνηθισμένες τακτικές του Μητροπολίτη μου για τους εχθρούς του. Βάζει τους αυλικούς και οπαδούς του να κάνουν τις βρωμοδουλειές του. Ζώ 40 χρόνια εντός και πέριξ της ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού, τους έζησα και τους ζώ και γνωρίζω σαν το κάλπικο ππαρά, και απο πρώτο χέρι, τις σατανικές μεθοδείες τους.

Παρακαλώ πολύ μελετήστε τα επόμενα σχόλια για να αντιληφθείτε την μανία των φανατικών οπαδών του Λεμεσού.

Και όλα αυτά, γιατί ως θεολόγος της ιεράς Μητροπόλεως Λεμεσού, τόλμησα ο «άθεος» και ο «ανήθικος» θεολόγος να κρίνω και να επικρίνω τα λάθη και τις παραλείψεις του «ακτιστοφωτιστή» Γέροντά μας, δηλ. επικρίνω τις αντικανονικές και κακόδοξες ενέργειες του μητροπολίτη μας.

Εμ τί, τί νόμιζε ο Λεμεσού και τα υποκεινούμενά του; Ότι είναι ο «Άγιος Ανέγγικτος»; Ο «μετά Θεόν θεός» και ο επί γής θεός; Η ιερή αγελάδα των Νεορθοδόξων;

Θα επαναλάβω, ότι διακηρύττω συστηματικά κατά του αγίου Λεμεσού και των αφελών φανατικών οπαδών του, ότι: άπαντες οι Χριστιανοί, Κληρικοί και Λαϊκοί, είμεθα υπό του ιερού Ευαγγελίου και υποκείμενοι (και όχι υπερυπτάμενοι και υπέρ άνω) των ιερών Κανόνων.

Καλή διασκέδαση με τα επόμενα αναγνώσματα.

Και όλα αυτά γιατί;

Διότι υπεράσπισα δημόσια τον Μητροπολίτη Μόρφου κ. Νεόφυτον.

Του Παναγιώτη Νούνη
Θεο-Λογικός και Θρησκευτικός Στοχαστής
Tηλ.: 00357-96897711, panagiotisnounis@gmail.com


Παρασκευή, 13 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΕΥΤΕΡΟΣ (Β΄) ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ «ΚΑΚΟΚΕΦΑΛΟ»



ΔΕΥΤΕΡΟΣ (Β΄) ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ «ΚΑΚΟΚΕΦΑΛΟ»

Του Παναγιώτη Νούνη

Ελάχιστος αδελφός: August 25, 2019 at 12:00 PM
Κυριε Τελεβαντο κανετε λιγο υπομονη σε αυτο που ορθα ζητατε. Προσωπικα αναμενω να γινει στις αρχες Οκτωβριου η αναγνωριση που αναφερεσθε στην Συνοδο της Ιεραρχιας, το πιθανοτερο με διαδικασια παρομοια με οσα εγιναν στην αποδοχη της Ψευδοσυνοδου της Κρητης.

Filippos Tsompos: August 25, 2019 at 1:00 PM
Γιατί τόσο κομπλεξ απέναντι στα προνόμια του οικουμενικού Πατριαρχείου; Και για να σας το θεσω κι αλλιώς, όλοι οι προηγούμενοι αρχιερείς είναι βλάκες και κάνουν ο,τι τους καπνίσει κι εσείς ο έξυπνος; Ταπεινωθειτε λίγο σας παρακαλώ

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ: August 27, 2019 at 4:52 AM
To ίδιο πράγμα ΑΚΡΙΒΩΣ θα ερωτούσε ένας απλός εν Χριστώ αδελφός εκ Σερβίας, εκ Ουκρανίας, εκ Ρουμανίας, εκ Γεωργίας, εκ Βουλγαρίας, εκ Ρωσίας, εκ Κύπρου κ.ο.κ. με αποδέκτη όμως τους Φαναριώτες αυλικούς.

Δηλαδή: «Γιάτι τόσο κόμπλεξ και ψυχωτική μανία των Φαναριωτών στο να υπερασπίσουν και να διαφυλάξουν τα δικά τους προνόμια (εις βάρος μάλιστα των υπολοίπων ΙΣΟΤΙΜΩΝ και ΑΔΕΛΦΩΝ ορθοδόξων Εκκλησιών) με κάθε κόστος και κάθε τίμημα, ακόμη και με το τίμημα διενέργειας Σχίσματος στις Εκκλησίες;»

Οι μόνοι Αρχιερείς που δεν είναι βλάκες, διαχρονικά στην Εκκλησιαστική Ιστορία, είναι όσοι θεράπευαν τις διαιρέσεις και τα σχίσματα μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας.

Όσοι έλληνες Αρχιερείς σπεύδουν να αναγνωρίσουν το ψευδοΑυτοκέφαλον της «Νέας Εκκλησίας» της Ουκρανίας αναντίρρητα και διενεργούν βλακεία διότι το κάνουν για είτε για εθνοφυλετικούς λόγους είτε για ωφελιμιστικούς... δηλαδή ό,τι τους καπνίσει κάνουν, πράγμα που συνιστά εκκλησιαστικόν άδικον. 

Όποιος συνιστά το «ταπεινωθείτε λίγο σας παρακαλώ» θα πρέπει να το εμπνέει και όχι να το απαιτεί με ύφος ψευδοευγένιας.

Του Παναγιώτη Νούνη

Θρησκευτικός και Θεο-Λογικός Στοχαστής
Tηλ.: 00357-96897711, panagiotisnounis@gmail.com


Πέμπτη, 12 Σεπτεμβρίου 2019

ΔΕΥΤΕΡΟΣ (Β΄) ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΖΩΔΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ



ΔΕΥΤΕΡΟΣ (Β΄) ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΖΩΔΙΑΚΟΥ ΚΥΚΛΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΣΤΡΟΛΟΓΙΑΣ
(Παραθέτω και πλούσια φωτογραφικά στιγμιότυπα από τον εν λόγω επίμαχο και αντιρρητικό μας διάλογο)

Giotis Thasios: Το γεγονός ότι αγιογραφείται ο Ζωδιακός Κύκλος δεν σημαίνει αναγνώριση και αποδοχή από την Εκκλησία της Αρχαίας Ασστρολογίας. Η Εκκλησία δικαίως απορρίπτει την Αστρολογία. Η Επιστήμη δικαίως απορρίπτει την Αστρολογία. Γιατί; Διότι, τόσον η Εκκλησία όσον και η Αστρονομία έχουν ισχυρά επιχειρήματα για τούτο. Το γεγονός ότι αγιογραφείται ο Διάβολος, ο Ιούδας και οι διώκτες των Χριστιανών, τούτο δεν σημαίνει αποδοχή, πίστη, λατρεία, και σχέση της Εκκλησίας με τα εν λόγω πρόσωπα. Οι αγιογραφίες θέλουν να μας διδάξουν κάτι. Το δίδαγμα αυτό δεν θα το λάβουμε από τους Αστρολόγους, από τους Πυρηνικούς Φυσικούς, από τους Μουσικολόγους, από τους Μαθηματικούς, από τους Αστροφυσικούς ή και Μηχανικούς, αλλά το δίδαγμα των αγιογραφιών θα μας το δώσει η Εκκλησία δια μέσω των φωτισμένων και θεοφόρων Πατέρων. Συνεπώς, δεν είναι η άγνοια το χειρώτερο πράμα, αλλά ο ισχυρισμός και οι πεποίθηση ότι οι Αστρολόγοι τα ξέρουν όλα και υποκρίνονται τους ξερόλες.

AstroForte: Giotis μα δεν λέω πουθενά ότι η εκκλησία αποδέχεται την αστρολογία ούτε ότι οι αστρολόγοι τα ξερουν όλα.
Ίσα ίσα που λέω το αντίθετο (αλλά μάλλον επιλεκτικά το αγνοησες).
Εδώ η εκκλησία κάνει «επιστημονικές» δηλώσεις δια στόματος Αρχιεπισκόπου, Μητρ. Μόρφου κ.λπ. και η «επιστήμη» υποστηρίζει σιωπηλά. Γιατί να επιθυμεί κανείς την επικύρωση της αστρολογίας από την εκκλησία. Δεν καταλαβαίνω το επιχείρημα σου...
Πόσταρα κάποιες φωτογραφίες από τοιχογραφίες του Ζωδιακού Δακτυλίου σε διαφορους ναούς και δες πόσα αυθαίρετα συμπεράσματα βγήκαν και πόσες απορριπτικές και υβριστικές απόψεις εκφράστηκαν από στόματα «επιστημόνων».
Αυτό λέει ήδη πολλά για το επίπεδο του σημερινού πολιτισμού μας, αλλά και για την «ανθρωπιά» που εμπνέει η επιστημοσύνη και η θρησκεία σε κάποιους ανθρώπους που βρίσκονται πάντα σε επικριτική και απορριπτική ετοιμότητα.

Giotis Thasios: AstroForte Το γεγονός είναι αυταπόδεικτο. Δεν χρειάζεται να το πείς, αλλά το ενεργείς εμμέσως πλήν σαφώς, ύπουλα και μεθοδικά, με τις εν λόγω αναρτήσεις σου ώστε να πείσεις τους Εσκιμώους και αφελείς Χριστιανούς ότι έχουν ανάγκη από τα παγάκια που τους πλασάρεις. Η Εκκλησία νομίζω έχει το αναφαίρετο δικαίωμα να προστατεύσει τα μέλη της από τους τσαρλατάνους Αστρολόγους. Θα έπρεπε να θαυμάζεις το γεγονός ότι η Εκκλησία συγκλίνει με την Επιστήμη, και η Επιστήμη συγκλίνει με την Θεολογία της Εκκλησίας. Όχι να το υποτιμάς ειρωνικά. Το γεγονός ότι η ΕΚκλησία χρησιμοποιεί εικόνες από το Αρχαίο κοσμοείδωλο τούτο δεν σημαίνει αποδοχή εκ μέρους της της αρχαίας Αστρολογίας. Εσύ αυτό το μήνυμα προσπαθείς να περάσεις. Αφελείς δεν είμαστε.

AstroForte: Giotis 🙂 όπως νιώθεις αγαπητέ.
Οι άνθρωποι που μας διαβάζουν δεν είναι (πια) ούτε άβουλοι, ούτε αδαείς. Προσωπικά έχω εμπιστοσύνη στην αναλυτική τους σκέψη, τη διαίσθηση και την εξυπνάδα τους και δεν μειώνω ούτε υποτιμώ κανέναν.
Ευτυχώς ζούμε στη σύγχρονη εποχή, όπου υπάρχει ελευθερία σκέψης, έκφρασης, διακίνησης πληροφορίας και μπορεί ο καθένας να ψάξει από μόνος του και να βρει την αλήθεια, μακρυά από εκφοβιστικές πρακτικές του μεσαίωνα.
Ας κρίνει ο καθένας από μόνος του λοιπόν.

Giotis Thasios: Συμφωνούμε εν μέρει. Το λάθος σας ή μάλλον το ψέμα σας, είναι κραυγαλέον όμως. Ποιό είναι αυτό; Υποτιμάτε μεθοδικά και συστηματικά, απο εμπάθεια, την Εκκλησία των Χριστιανών, ενώ την ίδια στιγμή την χρησιμοποείται για δικούς σας σκοπούς. Αυτήν την αντίφαση, δεν χρειάζεται να ψάξεις έξω από εσένα, αλλά 4-5 εκατοστά μέσα σου, για ποιόν λόγο άραγε ρίχνεις χολή και δηλητήριο κατά της Εκκλησίας; Σου χαλάει την αστρολογική σκέψη; Σου χαλάει τον τρόπο ζωής; Σου χαλάει την κοσμοαντίληψη; Ο πατέρας της Αναλυτικής Ψυχολογίας ο Κάρλ Γιούνγκ δεν μεμφόταν ποσώς και δεν υποτιμούσε καθόλου την Εκκλησία και τα θρησκευτικά σύμβολά της. Πως θα μπορούσε άλλωστε, αφού γνώριζε πολύ καλά τα Θελογικά πράγματα.

AstroForte: Giotis χολή; εμπάθεια; ψέμα; που τα είδες αυτά;;;
Σε διαβεβαιώ δεν έχω κανενα απολύτως πρόβλημα με τη διδασκαλία του Ιησού, την εκκλησία των πιστών και τη συνολική φιλοσοφία του Χριστοανισμού. Μάλιστα πιστεύω ότι η ψυχολογική αστρολογία που πρεσβεύω, η διδασκαλία του Ιησού, αλλά και πολλών πεφωτισμένων πνευματικών ανθρώπων και φιλοσοφιών, συγκλίνουν.
Αυτά που γραφεις για εμπαθειες και βρισιες απορρέουν δυστυχώς από τη δίκη στάση σου στα πράγματα και οχι τη δίκη μου. Έχεις γράψει πολλές φορες πράγματα για το πρόσωπο μου χωρίς να με γνωρίζεις καν. Αυτό χαρακτηρισμένο εσένα. Οχι εμένα.
Οι κατηγορίες και οι ύβρεις με αυτόν τον τρόπο, εκτός από έλλειψης σεβασμού στο συνομιλητή, αποτελούν και συνηθισμένη πρακτική ανθρώπων που νιώθουν να απειλούνται από την ελευθερία του λόγου και την αντίθετη αποψη.
Προσωπικά δεν έχω βρίσει κανέναν, ούτε την εκκλησία, ούτε εσένα, και δεν πρόκειται να το κάνω.

Giotis Thasios: AstroForte Το αναντίρρητο γεγονός ότι υποτιμάς και ρίχνεις από εμπάθεια χολή και όξος κατά της Εκκλησίας είναι διάσπαρτο μέσα στα πονηροευγενή σχόλιά σου. Στο έχουν επισημάνει και άλλοι εκλεκτοί επώνυμοι σχολασιτές. Αν δεν είχες πρόβλημα με την διδασκαλία του Ιησού, δηλ. με την Θεολογία, και με την Εκκλησία των πιστών θα είσουν προσεκτικότερος/η τί μαλακίες και προσωπικές απόψεις γράφεις και πώς το γράφεις. Πλέον είσαι εκτεθείμένος/η. Δεν χρειάζεται να σε γνωρίζω προσωπικά για να αντιληφθώ το αντιχριστιανικό και αντιεκκλησιαστικό πνεύμα σου. Κατηγορείς τον Μόρφου, κατηγορείς την Εκκλησία, θεοποιείς στην συνειδήση σου την Αστρολογία, η γνώσις φυσιεί αγαπητέ/ή μου. Γράφεις ανυπόστατα και αστήρικτα σε πηγές πράγματα, Παρεμηνεύεις και διαστρέφεις Εικόνες και Σύμβολα της Εκκλησίας από ανοησία.

Christos L. Krasidis: Giotis δεν θα ακοκουθήσω τη γλώσσα σου.
Ο καθένας κρίνει και κρίνεται. Θα σε παρακαλέσω να είσαι πιο κόσμιος στο σχολιασμό σου.
Καλή συνέχεια.

Giotis Thasios: Christos L. Krasidis Και εσύ ποιός είσαι; Ο δικηγόρος του Διαβόλου; Διαλέγομαι μαζί σου κύριε; Γιατι επεμβαίνεις σαν μπάμια στο διάλογο; Τι εννοείς με την φράση «πιό κόσμιος»; Σε έχω προσβάλλει κάπου; Εχω προσβαλλει κανέναν πλήν των ανοησιών που διαβάζω; Ενστάσεις και αντιρρήσεις εκφράζω. Αν δεν αντέχετε τον φιλοσοφικό διάλογο να μη τον κάνετε.

AstroForte: Giotis το AstrøForte αποτελεί τη φιλοσοφική προσέγγιση μου (Χριστος Κρασίδης εδώ) στην αστρολογία. Αν έριχνες μια μάτια στο AstroForte.me θα ήξερες και το εκπρόσωπο.
Ναι, έχεις πει ότι λέω ψέματα, ότι είμαι τσαρλατάνος, ότι γράφω μαλακιες. Δεν σου έχω δώσει αυτό το δικαίωμα να βρίζεις έτσι. Επειδή όμως πιστεύω στη αντίληψη όσων μας διαβάζουν έχω αφήσει τα σχόλια σου και δεν τα έχω σβήσει.
Δεν με ενδιαφέρει να συζητήσω άλλο όταν δεν υπάρχει στοιχειώδης σεβασμός από το συνομιλητή μου.
Καλή σου μέρα .

Giotis Thasios: AstroForte Δεν σας έβρισα αγαπητέ κύριε Χρίστο. Δεν σας είπα ψεύτη, αλλά (είπα) ότι λέτε ψέματα. Δεν σας είπα τσαρλατάνο, αλλά (είπα) ότι η Αστρολογία είναι τσαρλατανισμός. Δεν σας είπα μαλάκα, αλλά (είπα) ότι γράψατε σε σημεία μαλακίες. Την εν λόγω φιλοσοφική διάκριση την αντιλαμβάνεστε καθόλου; Που ακριβώς έβρισα το σεβαστό πρόσωπόν σας; Αντιρρήσεις φέρνω στα γραπτά σας. Τα γραπτά σας χαρακτήριζω και «υβρίζω» και δή στα σημεία του και όχι εσάς. Γιατί το πήρατε επί προσωπικού και θίγεστε; Σας χαλάμε το παραμάγαζο και την πελατεία; Με συγχωρείτε πολύ αν σας έκανα να νοιώσετε κάπως αμήχανα και άβολα, αλλά αισθάνθηκα ότι είστε καλός συζητητής και ότι έχετε διευρημένο φιλοσοφικό πνεύμα.... αλλά έκανα προφανώς λάθος.

Giotis Thasios: Με ενδιαφέρει η φιλοσοφική προσέγγιση σας, και θα ήθελα να μου στείλειτε πηγές να την μελετήσω. Δεν με ενδιαφέρουν όμως οι εμπαθείς προσωπικές απόψεις σου κατά της Εκκλησίας και κατά της Επιστήμης. Από μόνος σας βγάλατε τα μάτια σας και υποσκάπτετε την δουλειά σας. Προς το παρόν, κρίνω και φέρνω αντιρρήσεις σε ότι παρατηρώ που δεν μου αρέσει. Μόλις σήμερα γνώρισα την σελίδα σας. Συνεπώς κάντε υπομονή.

Christos L. Krasidis: Giotis δεν ανέχομαι την αγένεια και την έλλειψη σεβασμού όμως. Αυτό δεν είναι ζήτημα διευρυμένου ή μη φιλοσοφικού πνεύματος, αλλά τρόπου συμπεριφοράς και παιδείας.
Ξαναδιαβάστε ένα ένα όσα εχετε γράψει και θα δείτε τι έχετε γράψει και με ποιο τρόπο.
Σε αντίθεση με σας, δεν έχω πει τίποτε προσωπικό προς το πρόσωπο σας. Ανταλλάζω απόψεις στο πλαίσιο διαλόγου. Δεν είναι προσωπικό για μενα το ζήτημα. Για σας φαίνεται να είναι.
Δεν με ενδιαφέρει να ανταλλάζω απόψεις με ανθρώπους που δε δείχνουν στοιχειώδη σεβασμό στο συνομιλητή τους.
Καλή συνέχεια.

Giotis Thasios: Christos L. Krasidis Έχετε δίκιο αγαπητέ κύριε Χρίστο. Σεβασμός πρός τον συνομιλητή και την νοημοσύνη του και τα πιστεύω του. Εσείς όμως διαπράξατε μίαν ασέβεια. 

Ενώ δεν σέβεστε την Εκκλησία των Χριστιανών αναγνωστών σας, μάλιστα σε κάθε σχόλιό σας την κατακρίνετε και την υποτιμάτε, ενώ την ίδια στιγμή χρησιμοποιείτε τις εικόνες και τοιχογραφίες της. Δεν σέβεστε την Επιστήμη, την οποία σε κάθε σας σχόλιο την απαξιώνετε και υποτιμάτε. 

Αλλά κατά τα άλλα απαιτείται και τον σεβασμό. Ο σεβασμός κύριε Χρίστο μου, εμπνέεται δεν απαιτείται. 

Συνεπώς, μάθετε να προβληματίζετε τω όντι φιλοσοφικά τις αντιρρήσεις των άλλων, αν σας ενδιαφέρει η αυτοπραγμάτωση του εαυτού σας. Μάθετε να σέβεστε την Εκκλησία (ακόμη και αν διαφωνείτε με τους εκπροσώπους της ή με απόψεις και διδασκαλίες της), για να μάθετε να σέβεστε τους Χριστιανούς αναγνώστες σας.

Μάθετε εν τέλει, να σέβεστε την Επιστήμη και τους επιστήμονες. Διότι η εμπάθεια σας είναι απύθμενη. Αφου η Εκκλησία και η Επιστήμη είναι προβληματικές και μεσαιωνικές, εν τέλει ποιόν να σεβόμεθα; 

ΜΟΝΟ η άποψη σας πρέπει να γίνει σεβαστή, γιατί; Διότι είναι απλανής και αλάθητη;

(ΣΥΝΕΧΙΖΕΤΑΙ)


Τετάρτη, 11 Σεπτεμβρίου 2019

ΠΡΩΤΟΣ (Α΄) ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΚΑΚΟΚΕΦΑΛΟΝ»



ΠΡΩΤΟΣ (Α΄) ΔΙΑΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΟ «ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΚΑΚΟΚΕΦΑΛΟΝ»
Του Παναγιώτη Νούνη

Filippos Tsompos: August 25, 2019 at 10:51 AM
Συνεχώς θα διερωτασθε μιας και δεν αποδεχεστε την πραγματικότητα, η οποία είναι ότι άπαξ και εκδόθηκε ο τόμος όλα έχουν λήξει, η νέα εκκλησια υφίσταται κανονικά ντε τα φάκτο και ντε γιουρε και δεν τίθεται θέμα "αναγνώρισης". Όλα αυτά είναι εθιμοτυπικά. Το να μην ανοίγει κάποιος τα παντζούρια του το πρωί δεν σημαίνει και ότι δεν ξημέρωσε.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ: August 25, 2019 at 11:10 AM
Και η 'πραγματικότητα' ποιά είναι; Αυτή της αντικανονικής εισπήδησης του Οικουμενικού Πατριαρχείου σε κανονικό εκκλησιαστικό έδαφος της Εκκλησίας της Ρωσίας;
Τέτοιες 'πραγματικότητες' ανατρέπονται άρδην από ορθόδοξοξους ταγούς μιάς και οι καιροί μεταβάλλονται πράγμα που μας το αποδεικνύει η Εκκλησιαστική Ιστορία. Ενδεχομένως κάποιος να μή ανοίγει τα παντζούρια του το πρωί, διότι έχει αλεργεία στο φώς.
Έχετε δίκιο... όλα έχουν λήξει... ή μάλλον καλύτερα όλα έχουν ημερομηνία λήξεως... και η κακογνωμία του Οικουμενικού Πατριαρχείου και ο Εθνοφυλετισμός των Ελλήνων και των Ρώσσων.

Filippos Tsompos: August 25, 2019 at 11:44 PM
Επειδή στον εγκέφαλό σας έχει καρφωθεί αυτό το περί "εισπηδησης" (καθώς και ολίγων κομπλεξικων αντιπατριαρχικων ακόμη δεν ύστατο "επιχείρημα") δεν σημαίνει ότι θα σας πάρουμε στα σοβαρά. Αντιθέτως, προκαλείται τον γέλωτα. Διαβαστε τον τόμο Αυτοκεφαλιας της εκκλησίας της Πολωνίας και θα σας λυθούν οι απορίες( και θα σταματήσετε να γίνεστε γραφικοί.
ΥΓ1: Στον τόμο Αυτοκεφαλιας της Πολωνίας του 1924, γίνεται σαφής αναφορά/υπόμνηση στην δικαιοδοσία του οικουμενικού Πατριαρχείου επί της Ουκρανίας. Ο τόμος αυτός φυσικά έγινε δεκτός από όλες της τοπικές εκκλησίες και φυσικά και από τη ρωσική!
ΥΓ: όσες τοπικές εκκλησίες ή προκαθήμενοι έκαναν κάποια δήλωση έως τώρα για το ουκρανικό, ΟΥΔΕΜΙΑ πλην των Σέρβων δεν έκανε νύξη για εισπηδηση ούτε αμφισβήτησε το κανονικό δικαίωμα του Οικουμενικού Πατριαρχείου να απονείμει αυτοκεφαλια στην Ουκρανία. Μπορεί κάποια να είχαν επιφυλάξεις για την αποκατάσταση των σχισματικών, αλλά ουδείς ανέφερε αυτή τη γελοιοτητα περί "εισπηδησης" .
ΥΓ3: και αλλεργία να έχει κάποιος στο φως, ούτε αυτό αναιρεί την παραγωγικότητα ότι ξημέρωσε. Από λογικά επιχειρήματα και συνεπαγωγες παίρνετε κάτω από τη βάση.
Για να σας πάρουμε εσάς στα σοβαρά θα πρέπει να μας επισημάνετε με κάθε ονοματική και προσδιορίσημη ακρίβεια, πρώτιστα, ποιούς θεωρείται ως «κομπλεξικούς αντιπατριαρχικούς» και έπειτα προβληματίζουμε και όσα γράφεις.

ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΝΟΥΝΗΣ: August 26, 2019
Για να σας πάρουμε εσάς στα σοβαρά θα πρέπει να μας επισημάνετε με κάθε ονοματική και προσδιορίσημη ακρίβεια, πρώτιστα, ποιούς θεωρείται ως «κομπλεξικούς αντιπατριαρχικούς» και έπειτα προβληματίζουμε και όσα γράφεις.

Η αντικανονική εισπήδηση, δεν είναι έμμονη ιδέα, αλλά ορολογία του Κανονικού Δικαίου.

Το ερώτημα που πρέπει να απαντηθεί εξ αρχής, νομίζω ότι είναι: άραγε η ενέργεια του Οικουμενικού μας Πατριάρχου να αναγνωρίσει και να αποδώσει Αυτοκεφαλία στους Σχισματικούς της Ουκρανίας είναι ή δεν είναι κανονική ενέργεια; Αν δεν είναι κανονική ενέργεια τότε τί είναι; Αν δεν είναι κανονική ενέργεια, σύμφωνα με το Κανονικόν Δίκαιον, και όχι με το νεοΕκκλησιολογικό «δίκαιο» του Φαναρίου, τότε είναι αντικανονική εισπήδηση.

ΚΑ-θα-ρά και α-πλά θεολογικά μαθηματικούδια πρωτοετού προπτυχιακού φοιτητού της Θεολογικής Σχολής.

Πολύ ευχαρίστως να μελετήσω και να διαβάσω και τον Τόμο Αυτοκεφαλίας της Πολωνίας, (στείλτε μου ένα σύνδεσμο ή μια πηγή ώστε να τον εντοπίσω) και μελετήστε παρακαλώ και εσείς την «Συνοδική απόφαση επί πατριάρχου Ισιδώρου (1347-1350) ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ της μητροπόλεως Κιέβου και πάσης Ρωσίας 1347».

Και αν δεν σας προβληματίσει το εν λόγω Συνοδικό έγγραφον σας παραπέμπω και στο Αυτοκρατορικόν «Γράμμα του αυτοκράτορος Ιωάννου Καντακουζηνού πρός τον ηγεμόνα του Βλαδιμήρου Δημήτριον Λιούμπαρτ ΠΕΡΙ ΤΗΣ ΕΝΟΤΗΤΑΣ της μητροπόλεως Κιέβου και πάσης Ρωσίας 1347».

Υπενθυμίζω (για όσους αγνοούν την ιστορία), ότι: η Συνοδική πράξη καθαιρέσεως των Σχισματικών της Ουκρανίας, έγινε από την Εκκλησία της Ρωσίας, η οποία ενημέρωσε το Οικουμενικό Πατριαρχείο και την απεδέχθη ΑΜΕΣΩΣ, άρα ανεγνώρισε τα κανονικά δικαιώματα της Εκκλησίας της Ρωσίας επί εδάφους της Ουκρανίας, με λογική συνέπεια το Οικουμενικό Πατριαρχείο να ενημερώσει τις κατά τόπους ορθόδοξες Εκκλησίες οι οποίες ΑΠΑΝΤΕΣ συμφώνησαν και απεδέχθησαν την Συνοδική καταδικαστική διαγνώμη της Εκκλησίας της Ρωσίας έναντι των Σχισματικών της Ουκρανίας.

Πως έρχεται ΣΗΜΕΡΟΝ το Οικουμενικό Πατριαρχείο μας εν μια νυκτί και διαγράφει τα κανονικά εκκλησιαστικά προνόμια και δικαιώματα της Μόσχας, όπου μέχρι προχθές τα υπεστήριζε και τα ανεγνώριζε;

Υπάρχει λογική συνέπεια και κανονική Εκκλησιολογία στις σημερινές διαιρετικές και σχισματικές ενέργειες της Εκκλησίας της Κων/πόλεως;

Οι προχθεσινοι Σχισματικοί της Ουκρανίας, επανέρχονται ΣΗΜΕΡΟΝ, και λαμβάνουν «κανονικό Αυτοκέφαλον» (γράψτε «Ουκρανικό Κακοκέφαλον») από την αδελφή Εκκλησία της Κων/πόλεως, χωρίς κάν να γίνει ΚΑΝΟΝΙΚΑ η άρσης της Συνοδικής διαγνώμης και καθαιρέσεως από την Εκκλησία της Ρωσίας και την κανονική Εκκλησία της Ουκρανίας που οι ίδιες επέβαλαν, κανονικώς και δικαίως, τους αναθεματισμούς και τις καθαιρέσεις;

Αυτή δεν είναι η κανονική και θεολογική λογική σου, τα λογικά σου επιχειρήματα και οι κουτοπόνηρες ή φαναριώτικες ΦΑΝΦΑΡΕΣ και συνεπαγωγές σου;

Αν και μόνο αν υπάρχει ένα μέρος στον κόσμο που δεν ξημερώνει κανονικά, όταν ξημερώνει, και παραμένει για πολλούς μήνες και ημέρες ολημερίς νύκτα, τότε και μόνον τότε οι αλλεργικοί στο Φώς δεν δύνανται να κοιμούνται ήσυχα με τα νεοΦαναριώτικα παραμύθια.

Του Παναγιώτη Νούνη


Θρησκευτικός και Θεο-Λογικός Στοχαστής
Tηλ.: 00357-96897711, panagiotisnounis@gmail.com